اخبار داغ

محل تجمع کارگران فصلی قم مسقف شد+تصاویر

محل تجمع کارگران فصلی قم مسقف شد+تصاویر
برخی از میادین شهر قم به صورت سنتی و عرفی محل تجمع کارگران فصلی و ساختمانی بود و افرادی که به دنبال کارگر بودند به این میادین مراجعه می کردند که این محل ها از چند روز گذشته مسقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، برخی از میادین شهر قم به صورت سنتی و عرفی محل تجمع کارگران فصلی و ساختمانی بود و افرادی که به دنبال کارگر بودند به این میادین مراجعه می کردند.

طی روزهای گذشته تفاهمنامه همکاری خدمات از سوی مسئولین شهرداری و کانون کارگری انجمنهای صنفی کارگری ساختمانی به کارگران ساختمانی منعقد شده است.

به این منظور در محل تجمع کارگران ساختمانی بالای سر کارگران فصلی که در گرمای  تابستان و سرمای زمستان  در خیابان های قم و سر چهار راه ها به دنبال شغل تجمع می کردند مسقف شد.

 این مسئله بعد چند سال نامه نگاری از طرف کانون انجمن کارگران ساختمانی با حضور  عباس شیری  بازرس کانون  کارگران کشوری تفاهم نامه ای  با شهرداری امضا کردند و از این پس کارگران فصلی در میدان نبوت تابستان خنک و زمستان گرمی خواهند داشت.

این مسئله می تواند علاوه بر محافظت از کارگران فصلی در فصول مختلف سال باعث می شود  کارفرمایان و استاد کاران از کارگران ساماندهی شده برای کار استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , , , قم فردا، , قم فردا، ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه