اخبار داغ

معاون صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان خراسان‌شمالی:

فاروج رتبه چهارم پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر را دارد

فاروج رتبه چهارم پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر را دارد
یزدانی گفت: شهرستان فاروج با 61.01 درصد جذب بیمه شده، رتبه چهارم در بین شهرستان‌های استان را برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح فاروج، یزدانی، معاون صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان ظهر امروز در جلسه بیمه روستاییان و عشایر فاروج گفت: بیمه روستاییان و عشایر برای روستاییان و مردمی که تحت پوشش سایر بیمه ها نیستند امری واجب است و اهمیت  فراوانی در دوران کهولت سن و از کارافتادگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح فاروج,

وی افزود : سال گذشته استان خراسان شمالی  به لحاظ بیمه شدگان رتبه اول کشور را بدست آورد و در سه ماهه اول امسال نیز توانسته این رتبه را حفظ کند.

,

یزدانی همچنین افزود: شهرستان فاروج با 61.01 درصد جذب بیمه شده رتبه چهارم در بین شهرستان‌های استان را برخوردار است.

,

وی با اشاره به این که امسال اولین سالی است که تعدادی از بیمه شدگان استان به بازنشستگی رسیده اند، گفت: 2هزارودویست وپنجاه ویک نفر مستمری بگیر در استان وجود دارد که تا کنون 32 میلیارد ریال مستمری دریافت کرده اند.

,

فرماندار شهرستان فاروج نیز گفت: در این طرح دولت 8 ماه از حق بیمه را پرداخت می‌کند و پرداخت ۴ ماه دیگر آن بر عهده بیمه شده است که امکان پرداخت همین حداقل هم به صورت اقساطی فراهم است.

,

مسعود صادق خاطرنشان کرد: امکان استفاده ساکنان نقاط شهری شهرستان از این طرح وجود دارد و این  فرصت مناسبی است تا مردم بخصوص سرپرستان خانوار از مزایای این بیمه استفاده نمایند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه