اخبار داغ

معاون فرماندار الیگودرز:

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه الیگودرز پلمپ شد

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه الیگودرز پلمپ شد
صفری راد گفت: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه الیگودرز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر صفری راد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امروز به همراه هیئت بازرسی در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی از بانک‌ها و صنوف مختلف شهر الیگودرز بازدیدی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

و افزود: در این بازدید فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر عدم ارائه ماسک و دستکش در ورودی فروشگاه به دستور مقامات قضایی شهرستان پلمپ شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز با تاکید بر اینکه بانک‌ها، تمامی صنوف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای موظف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هستندعنوان کرد: در راستای حفظ سلامت مردم و بهداشت عمومی با هرگونه قانون شکنی بدون هیچ اغماض قاطعانه برخورد خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان اعلام شده است کلیه خدمات به افرادی که رعایت پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا را انجام ندهند هیچ گونه خدماتی ارائه نگردد.

,

صفری راد گفت: تیم بازرسی به صورت روزانه ومیدانی از تمام مراکز دولتی اعم از بانک‌ها، دفاتر خدمات‌رسانی، دفاتر پیشخوان و فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای بازدید به عمل می‌آورد و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بدونه هیچ مسامحه‌ای پلمپ صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه