اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم:

آمریکا برجام را با حقارتِ دولتمردان، در کاسه دیپلماسی کشور انداخت/ آقای ظریف؛ انفعال و سستی هم حدی دارد!

آمریکا برجام را با حقارتِ دولتمردان، در کاسه دیپلماسی کشور انداخت/ آقای ظریف؛ انفعال و سستی هم حدی دارد!
محمود احمدی بیغش گفت: ما اعتقاد نداریم باید با دنیا بجنگیم اما اعتقاد داریم که باید با عزت زندگی گنیم و دیپلماسی باید همانند اتوبان دو طرفه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم درباره دیپلماسی منفعلانه وزارت امور خارجه، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قطعا آمریکایی‌ها به برجام باز نمی‌گردند، نمایندگان مجلس با امیدی که در دل مردم روشن کرده اند به دنبال تلاش برای تزریق غیرت به برخی دولتمردان هستند در حالی که غیرت ذاتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمود احمدی بیغش افزود: آمریکایی ها دستگاه دیپلماسی کشورمان را تمسخر می کنند در حالی که وزارت امور خارجه ما، تا قدری آمریکایی ها لبخند می زنند بارقه ای از امید در دلشان روشن می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر آمریکا به برجام بازگردد قطعا با خباثت بیشتر از قبل وارد میدان می شود و برگشت آنها به برجام نشانه این نیست که در یک معادله عادلانه دو طرفه شرکت کند بلکه به دنبال گذاشتن کلاه بر سر آقایان مذاکره کننده است، همانگونه که در سال های اخیر این اقدام را انجام داده و برجام را با حقارت دولتمردان ما، داخل کاسه دیپلماسی کشور انداختند.
,
 
,
نماینده مردم شازند در مجلس یازدهم خطاب به محمد جواد ظریف تصریح کرد: انفعال و سستی هم حدی دارد اما ایشان متاسفانه این مسئله را از حد گذرانده است و حرف هایی را بزک کرده است و درصدد تحویل آن به مردم ایران خواهد بود در حالیکه مردم از رفتارهای دستگاه دیپلماسی خسته شده اند.
,
 
,
احمدی بیغش گفت: مردم ما عزت و شرفشان را در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان دادند و آن حضور پر شور، یک رفراندوم در حمایت از جمهوری اسلامی بود، ملت ما یک "نه" بزرگ به وحشیگری آمریکایی ها و اروپایی ها گفتند اما دستگاه دیپلماسی این مسئله را کنار گذاشته و تا یک لبخند از روی استیصال از آمریکایی ها می بیند و فکر می کند همه چیز حل شده است.
,
 
,
وی افزود: ما باید نا امیدی خود را از دستگاه دیپلماسی اعلام کنیم، این گفته ها به درد مردم ایران نمی خورد، مردم ایران خودشان می دانند و اعتقاد به رهبری نظام دارند که بارها فرموده اند دل از بیگانه ببرید اما آقایان نمی خواهند این مهم را باور کنند و هر روز به مردم ایران تحقیر هدیه می کنند.
,
 
,
استاندار سابق خراسان شمالی اظهار داشت: ما اعتقاد نداریم باید با دنیا بجنگیم اما اعتقاد داریم که باید با عزت زندگی گنیم و دیپلماسی باید همانند اتوبان دو طرفه باشد، باید عزت و حقوق مردم ایران به رسمیت شناخته شود اما این مهم قطعا از طرف آمریکایی ها شکل نمی گیرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: تجربه نَه چهل ساله، بلکه از سال 32 به بعد نشان داده است که آمریکایی ها محال است با مردم ایران کنار بیایند، با ما اختلاف ریشه ای دارند، با دین ما مشکل دارند چرا که دین ما مردم را مقابل ظلم قرار داده است.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم در خاتمه با اشاره به اینکه دین ما گفته است که باید ظلم را قبول نکرد و با آرامش با همه دولت های دنیا ارتباط داشته باشیم به شرط اینکه آنها هم ما را به رسمیت بشناسند، خاطرنشان داشت: آمریکایی ها به واسطه قیام 42 ساله مردم ایران علیه ظلم، هنوز حاضر نیستند ما را به رسمیت بشناسند و کسی نیست کع به آقای ظریف بگوید، آمریکایی ها انقلاب اسلامی را به رسمیت شناخته اند که شما هنوز به آنها امید دارید؟
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه