اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه عنوان کرد؛

کاهش بیش از 40 درصدی تردد مسافران در کرمانشاه

کاهش بیش از 40 درصدی تردد مسافران در کرمانشاه
فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال ۵۸۶ هزار و ۶۸۸ مسافر در سطح استان کرمانشاه تردد داشتند که نشان از کاهش بیش از 40 درصدی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره نحوه رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان عمومی اتوبوس بین شهری اظهار داشت: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی صادره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نسبت به این مهم اقدام می‌شود.

وی افزود: مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و نظارت بر گندزدایی و ضدعفونی مستمر، تمهیدات ویژه به منظور تهویه هوای درون ناوگان مسافربری، عدم استقرار مسافران در فضاهای سرپوشیده و حذف فروش‌های حضوری بلیط اتوبوس از جمله این تدابیر اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر موضوع در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ مطرح و با فرد خاطی بر اساس قوانین برخورد خواهد شد.

کرمی گفت: تعداد مسافرین در اتوبوس‌های بین شهری با رعایت فاصله اجتماعی بسته به نوع و ظرفیت ناوگان متغیر است.

وی عنوان کرد: تعاونی‌ها در خصوص رعایت موارد بهداشتی ناوگان اتوبوسی و مسافری ملزم به ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل قبل از اعزام توسط رانندگان شرکت و مؤسسه حمل و نقل هستند همچنین بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی شرکت و مؤسسات حمل و نقل مسافر موظف هستند نسبت به توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و پد الکلی بین مسافرین قبل از سوار شدن و حرکت اقدام کنند.

این مسئول گفت: همچنین رانندگان شرکتها و مؤسسات حمل و نقل مسافر جهت دفع پسماندهای موجود در ناوگان مسافربری به صورت بهداشتی اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در راستای ترغیب مسافرین به خرید اینترنتی بلیت و فرهنگ‌سازی جهت حذف روش‌های حضوری اقداماتی انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال ۵۸۶ هزار و ۶۸۸ مسافر در سطح استان کرمانشاه تردد داشتند که این آمار در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۱۱۳ هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه ۶۷ تعاونی و شرکت مسافربری در استان کرمانشاه موجود است، عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۰ شرکت حمل و نقل به صورت کتبی و ۱۵ شرکت نیز به صورت شفافی تذکر دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه