اخبار داغ

دادستان همدان خبر داد؛

برخورد با تالارها و هتل های «بی توجه» به مصوبه ستاد کرونا/ پلیس نظارت می کند

برخورد با تالارها و هتل های «بی توجه» به مصوبه ستاد کرونا/ پلیس نظارت می کند
حسن خانجانی با اشاره به اینکه فعالیت تالارها و هتل ها در مناطق قرمز تعطیل است، گفت: پلیس در حال نظارت بر فعالیت تالارها و هتل های همدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در خصوص تعطیلی تالارها در ایام کرونا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا همه تالارها و هتل‌ها، رستوران در مناطق دارای وضعیت قرمز نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: بر اساس این امر شهرستان همدان نیز که وضعیت قرمز دارد، این مصوبه را به همه ابلاغ کرده و پلیس هم در حال نظارت است.

,

خانجانی تأکید کرد: اماکنی مانند تالارها، هتل‌ها و رستوران ها که موجب تجمع عمومی می شوند، باید تعطیل باشند.

,

دادستان عمومی و انقلاب همدان در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص  فعالیت یکی از هتل های همدان و برپایی مراسم عروسی در آن، گفت: در صورتی که صاحبان عروسی مشخص باشند، برخورد می‌شود، خبر باید مستند باشد که ما روی آن کار کنیم.

,

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تالار ها بدون توجه به مصوبه ستاد کرونا تخلفاتی در برگزاری عروسی داشته اند یا خیر، تاکید کرد: چیزی منعکس نشده و هر موردی هم بوده پلیس آن را جمع کرده است.

,

خانجانی تأکید کرد: در صورت مقاومت طرف مقابل جهت برگزای مراسم امکانی برای برگزاری نیست، قطعا” برخورد قاطعی صورت می‌گیرد و پلیس نظارت خود را در این زمینه اعمال می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه