اخبار داغ

معاون اشتغال کمیته امداد استان اعلام کرد

پرداخت ۷۷ درصد اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان قزوینی از سوی بانک‌ها

پرداخت ۷۷ درصد اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان قزوینی از سوی بانک‌ها
سید مرتضی دهقانی محمدآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ۷۷ درصد از تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی دهقانی محمدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اشتغال کلید پایان محرومیت زدایی است و طی سال 98 تعداد 1 هزار و چهل و یک طرح اشتغال در مناطق شهری با 29 میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار و 1 هزار و هشتصد و بیست و یک طرح اشتغال در مناطق روستایی با 62 میلیارد و نهصد میلیون تومان اعتبار اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و سی و یک طرح را با 71 میلیارد و نهصد میلیون تومان اعتبار و 833 طرح را زنان با 20 میلیارد و ششصد میلیون تومان اجرا کردند.

,

وی افزود: از این میزان 748 طرح با پرداخت 11 میلیارد و چهارصد میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت و 2 هزار و یکصد و شانزده طرح از منابع بانک‌های مختلف پرداخت شده است.

,

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: طی سال گذشته از مجموع اشتغال ایجاد شده در استان 212 طرح کارانگیزی با 1 میلیارد و چهارصد میلیون تومان، 325 طرح توان‌افزایی با 4 میلیارد و صد میلیون تومان، 2 هزار و سیصد و بیست و هفت طرح خودکفایی با 87 میلیارد تومان و 811 طرح کاریابی برای 296 مرد و 515 زن اجرایی شده است.

,

وی تصریح کرد: از آنجا که موضوع آموزش یکی از محورهای اصلی تحقق آموزش و به خصوص پایداری آموزش است طی سال گذشته پنج هزار و پنج نفر از مددجویان با اعتباری 514 میلیون تومانی در دوره‌های مختلف آموزشی حاضر شدند که 1 هزار و ششصد و هشتاد و سه نفر آنها مرد و 3 هزار و سیصد و بیست و دو نفر آنها زن هستند.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: طی سال 98 بیش از 92 میلیارد تومان برای اشتغال 2 هزار و هشتصد و شصت و چهار نفر پرداخت شده که سه ماهه نخست سال جاری یک هزار و 923 نفر به بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات معرفی شدند.

,

وی اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری 77 درصد از تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان استان از سوی بانک‌ها پرداخت شده که در نتیجه 1 هزار و چهارصد و چهارده فقره تسهیلات با بیش از 55 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

,

دهقانی محمدآبادی در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) براساس برنامه‌های توانمندسازی خود آمادگی دارد تا بستر اشتغال مددجویان را با همکاری کارفرمایان فراهم کند از این رو عموم کارفرمایان می‌توانند از بسته تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه