اخبار داغ

در ماجرای کرونا برمبنای صداقت عمل کردیم؛

راهکار عجیب عضو هیئت‌مدیره استقلال/ عبدیان: قهرمان لیگ را با اجماع نظرات انتخاب کنید!

راهکار عجیب عضو هیئت‌مدیره استقلال/ عبدیان: قهرمان لیگ را با اجماع نظرات انتخاب کنید!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است که در این شرایط بحرانی باید لیگ تعطیل شده و با برگزاری نشستی با حضور مدیران تیم های لیگ برتری، قهرمان لیگ معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ابتلای 9 تن از اعضای باشگاه استقلال به بیماری کرونا، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است که در این شرایط بحرانی باید لیگ تعطیل شده و با برگزاری نشستی با حضور مدیران تیم های لیگ برتری، قهرمان لیگ معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبدیان پس از نشست هیئت‎‌مدیره استقلال درخصوص ابتلای بازیکنان آبی‌پوش به ویروس کووید-19 عنوان کرد: بالاخره ملاک ما درباره مسائل درمانی، وزارت بهداشت است. وقتی مرکز مورد تایید وزارت بهداشت تست کرونای ما را تایید می‌کند، فکر نمی‌کنم جای دیگری بخواهد اعمال نظر کند و بگوید اینجا را قبول ندارم.

,

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در رابطه با حواشی ایجاد شده پس از اثبات صحت تست کرونای برخی بازیکنان این تیم گفت: سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ، کرونای بازیکنان استقلال را تایید کرد و این نشان می‌دهد همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم بر مبنای صداقت عمل کردیم.

,

وی همچنین افزود: به نظر می‌رسد با صحبت‌هایی که سرپرست سازمان لیگ در تلویزیون انجام داد بحث کشیده شدن بازی استقلال و پارس جنوبی‌جم به کمیته انضباطی متنفی‌ است. سهیل مهدی اعلام کرد که به داوران گفته‌ بودند به ورزشگاه نروند.

,

مهدی عبدیان در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: در این شرایط لیگ برتر باید تعطیل شود و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برای تصمیم گیری در این خصوص باید نشست گذاشته و قهرمان را مشخص کنند و به طور حتم هر تیمی به عنوان قهرمان معرفی شود مورد احترام و تایید همه خواهد بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه