اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی اردل:

60 هکتار از مراتع و جنگل‌های بلوط بلند اردل طعمه حریق شد/ شهادت یک نیروی هلال احمر

60 هکتار از مراتع و جنگل‌های بلوط بلند اردل طعمه حریق شد/ شهادت یک نیروی هلال احمر
سلیمان بهمنی از مهار مجدد حریق جنگل‌های بلوط بلند شهرستان اردل با تلاش بسیج همگانی نیروهای امدادی، مردمی، گروه‌های مختلف دولتی، جوامع محلی و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمان بهمنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با بیان این خبر گفت:جنگل‌های بلوط بلند کارون چهار که از ساعت 14 دیروز سه شنبه دوباره دچار آتش‌سوزی شده بود، پس از 9 ساعت تلاش بی‌وقفه، زبانه های آن مهار شد.

بهمنی افزود: در پی آتش سوزی  در جنگل های بلوط بلند  بالغ بر 60 هکتار از جنگل و مراتع این شهرستان طعمه حریق شد که بلافاصله عملیات اطفای حریق به دلیل صعب‌العبور بودن و مسیر سخت منطقه، تاریکی شب، وزش باد شدید و گرمای هوا با مشکل مواجه شد اما با ‌وجود بسیج همگانی نیروهای امدادی، مردمی، گروه‌های مختلف دولتی، جوامع محلی و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) و با استفاده از ترفند آتش‌بُر حریق بصورت کامل مهار شد.

وی بیان کرد:متاسفانه یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در عملیات اطفای حریق جنگل‌های بلوط بلند حاشیه سد کارون 4 روز سه‌شنبه دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل بیان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه