اخبار داغ

مغلطه پزشکیان در دفاع از تاجگردون

مغلطه پزشکیان در دفاع از تاجگردون
نماینده مردم تبریز در دفاعیاتش از تاجگردون به حدیثی اشاره کرده و اینگونه نتیجه گرفته که اگر کسی اتهامات موجود علیه خود را رد کند، باید آن‌ها را نادیده گرفت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم که مدافع چهره‌های حاشیه‌داری چون آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، اعضای مجرم و رییس بازداشت شده شورای شهر تبریز بوده است و با وجود مشکلات عمیق اقتصادی یکی از حامیان عملکرد دولت روحانی در زمینه‌های مختلف است، این بار در حمایت از غلامرضا تاجگردون سخنرانی کرده و معتقد بود اعتبارنامه‌اش باید به تصویب برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
با وجود اینکه خبری از دفاعیات پزشکیان از تاجگردون منتشر نشده است، مجتبی رضاخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی توئیتری یکی از دلایل تصویب نشدن اعتبارنامه تاجگردون را دفاع بد و مغلطه تعجب‌برانگیز پزشکیان اعلام کرده است.
,
 
,
بر اساس اعلام رضاخواه، نماینده مردم تبریز در دفاعیاتش به حدیثی اشاره کرده و از آن اینگونه نتیجه گرفته که اگر کسی اتهامات موجود علیه خود را رد کند، باید آن‌ها را نادیده گرفت!
,
 
,
, ,
 
,
گفتنی است در نشست علنی امروز (چهارشنبه 18 تیرماه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 128 رای مخالف و 21 رأی ممتنع از مجموع 251 رأی مأخوذه، با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم موافقت نکردند.
,
 
,
پیش از آن زاکانی به عنوان نماینده مخالفین با تصویب اعتبارنامه تاجگردون 30 دقیقه زمان صحبت داشت که نیمی از زمانش را در اختیار پزشکیان به عنوان حامی تاجگردون اختصاص داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه