اخبار داغ

معاون دادستان کرج:

5 حلقه چاه غیرمجاز در ماهدشت کرج پلمب شد

5 حلقه چاه غیرمجاز در ماهدشت کرج پلمب شد
حسینعلی محمدیاری گفت: در راستای راهبرد دادگستری استان البرز، برخورد با حفرکنندگان چاه های غیر مجاز در ماهدشت کرج در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون دادستان کرج امروز چهارشنبه به آغاز شناسایی چاه های 60 الی 170 متری غیر مجاز در ماهدشت و عوامل فروش آب در این منطقه اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای راهبرد دادگستری البرز برخورد با حفرکنندگان چاه های غیر مجاز در در استان در دستور کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسینعلی محمدیاری با اشاره به پلمب 5 حلقه چاه غیر مجاز در ماهدشت کرج، افزود: در راستای برخورد با سوء استفاده گران، علاوه بر پلمب چاه ‌ها، کلیه اموالی که از طریق نامشروع و فروش آب غیرقانونی  کسب کرده‌ اند ضبط می شود و قطعا حفرکنندگان چاه های غیر مجاز باید بدانند که به هر نحو مقتضی، اقدامات قانونی درباره تخلف آنها صورت می گیرد.
,
 
,
معاون دادستان کرج در ادامه به انتقال آب چاه های غیر مجاز توسط تانگر به ویلاهای غیر قانونی ساخته شده اشاره کرد و اظهار داشت: تانکردارانی که برحسب ضرورت اقدام به حمل آب می کنند باید شناسنامه دار بوده و از چاه‌های مجاز و با اخذ مجوز اقدام به حمل آب کنند.
,
 
,
حسینعلی محمدیاری با اشاره به اینکه دارندگان چاه های غیر مجاز پیش از ورود قانونی دادگستری، اقدام به پلمب پاه کنند، تصریح کرد: خوشبختانه برخوردهای لازم با سازندگان ویلاهای غیر مجاز و تغییر دهندگان غیر مجاز اراضی کشاورزی به عمل آمده است چرا که فعالیت چاه های غیر مجاز عاملی برای قطع آب و کاهش سطح آب چاه های دارای مجوز خواهند بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه