اخبار داغ

امام جمعه کوهدشت:

مسئولان در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی در مساجد اقدام کنند

مسئولان در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی در مساجد اقدام کنند
حجت الاسلام طهماسبی گفت: مسئولان در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی در زمینه جذب جوانان به مساجد اهتمام بورزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر‌افلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در جلسه ارائه راهکارها برای جذب جوانان به مساجد که با حضور ائمه جماعات و مسئولان در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: اگراهالی هر محل، مسجد و امام جماعت آن محل را تقویت کنند این مسجد محور یافته و موجب جذب جوانان و کاهش خلاف و نیروسازی برای انقلاب خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک، ,


وی افزود: امام خمینی(ره) در کتاب حکومت اسلامی در بخش تهذیب فرمودند، در تهران برخی محلات بسیار فعال تر از سایر نقاط بودند و ریشه آن، وجود امام جماعت و مسجدی فعال بود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ضرورت ارائه برنامه های جذاب برای جوانان مساجد، عنوان کرد: بایستی راهکارهایی را پیدا کرد تا مساجد تقویت شود، چه اشکال دارد ادرات ذی‌ربط برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی شهر را در مساجد انجام دهند که یک الگو سازی برای جوانان شود.

وی تصریح کرد: مساجد نباید تعطیل شود و جایگاه امام جماعت بایستی مورد احترام قرار گیرد، نیروسازی، کار تشکیلاتی، نخبه‌پروری در راستای تقویت جایگاه فرهنگ عمومی بسیار موثر است.

طهماسبی گفت: ادارات در تقویت برنامه های فرهنگی در زمینه جذب جوانان به مساجد اهتمام بورزند و در دستور کار خود قرار دهند، هرکسی طرح و برنامه ای دارد که می تواند جایگاه مساجد را ارتقاء داده و آن را آبادتر و پر رونق تر کند، ارائه دهد.

امام جمعه کوهدشت بااشاره به اینکه بایستی روش های قوی تری را ارائه دهیم، اظهار داشت: اجرایی کردن راهکارها و برنامه های فرهنگی یک امر ضروری است، خیرین در حوزه برنامه های فرهنگی و در زمینه جذب جوانان به مساجد حضوری پر رنگ از خود نشان دهند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه