اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ملایر خبر داد؛

تولید و توزیع روزانه ۵۰ هزار ماسک در ملایر

تولید و توزیع روزانه ۵۰ هزار ماسک در ملایر
کامران زنگنه گفت: با همکاری اصناف و گروه‌های جهادی بسیجی روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک در ملایر تولید و توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وضعیت تولید و توزیع ماسک در شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات این محصول با نظارت اداره صنعت ملایر تهیه و توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به میزان تولید ماسک در ملایر افزود: با همکاری اصناف و گروه‌های جهادی بسیجی روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک در ملایر تولید و توزیع می‌شود.

,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر بیان کرد: جهت در دسترس بودن ماسک برای مردم داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی بهترین اماکن برای دسترسی مردم هستند

,

وی تأکید کرد: توزیع ماسک‌های تولیدشده در بین داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی شهرستان به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

,

زنگنه گفت: به‌زودی یک چادر نیز در پارک چمران برای توزیع ماسک دولتی در بین مردم دایر می‌شود.

,

وی نظارت بر وضعیت عرضه کالاهای اساسی مردم در شهرستان بیان کرد: گشت‌های بازرسی با حضور در مراکز خرید، فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر وضعیت قیمت‌ها را بررسی می‌کنند.

,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر اگر واحدی اقدام به گران‌فروشی کند ابتدا جریمه و تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار تخلف با حکم دادستانی و قاضی تعزیرات پلمپ می‌شوند.

,

وی گفت: درگشت‌های بازرسی اداره صنعت گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور، نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، فروش اجناس تاریخ‌مصرف گذشته و عدم درج قیمت بررسی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه