اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در عملیات پلیس استان مرکزی/کشف 46 قبضه سلاح جنگی

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در عملیات پلیس استان مرکزی/کشف 46 قبضه سلاح جنگی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان در شناسایی و انهدام یک باند سازماندهی شده سلاح و مهمات خبر داد و گفت: از اعضای این باند 46 قبضه سلاح جنگی و یک هزار و 305 عدد فشنگ کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در چندین ماه تلاش شبانه روز ماموران پلیس، محل فعالیت سرکرده این باند در یکی از استان های مرزی کشور شناسایی و مراقبت های نامحسوس در خصوص فعالیت های این فرد آغاز و مشخص شد که این فرد سلاح و مهمات غیرمجاز را به استان های مرکزی قاچاق می کند.

,

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان به این استان مرزی اعزام شدند و در انجام چندین عملیات، موفق به کشف تعداد 46 قبضه سلاح غیرمجاز از اعضای این باند شدند.

,

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ها 6 نفر از اعضای این باند، که در قاچاق سلاح و مهمات به یکی از استان های مرکزی کشور بودند، در یکی از محورهای مواصلاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند و تعداد یک هزار و 305 عدد فشنگ سلاح جنگی که در لاستیک زاپاس خودروی آنها جاساز شده بود، کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان برنامه ریزی جامعی که در دستگیری سرکرده این باند انجام پذیرفت، ادامه داد: این فرد که از شگردهای مختلف برای فرار از دست پلیس استفاده می کرد، سرانجام در چتر اطلاعاتی پلیس استان گرفتار و در حال برنامه ریزی برای فرار از آخرین مخفیگاه خود در شهر محل سکونتش در در این استان مرزی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس امنیت عمومی استان دلالت شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه