اخبار داغ

نماینده مردم تبریز در مجلس:

رفوزه‌ها شایسته‌ سوال مجدد نیستند/ حفظ وضع موجود، پاشنه آشیل مجلس یازدهم

رفوزه‌ها شایسته‌ سوال مجدد نیستند/ حفظ وضع موجود، پاشنه آشیل مجلس یازدهم
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اکنون که طرح سوال از رئیس جمهور مطرح شده اقدام کارسازی نخواهد بود چراکه جواب‌ها از قبل مشخص شده است و فرافکنی‌های قبلی تکرار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ضمن اشاره به طرح‌های سوال از رئیس جمهور در مجالس دهم و یازدهم به خبرنگار آناج گفت: اکثریت مجلس دهم جزو پشتیبانان سیاسی رئیس جمهور بودند. این حمایت‌ها به قدری هزینه‌آور شد که منتقدین دولت در شرایط وخیم اقتصادی، طبیعی‌ترین راه ممکن یعنی سوال از رئیس جمهور را کلید زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور بیش از یکسال در مجلس دهم معطل ماند، خاطرنشان کرد: بنا بر این بود که اگر نمایندگان قانع نشدند موضوع به قوه‌قضاییه ارجاع شود ولی برخی حقوق‌دانان مخالفت کردند و طرح سوال بدون هیچ نتیجه‌ای انجام شد.

,

نماینده مردم تبریز در ادامه تاکید کرد: مردم به دنبال اقدام اساسی از جانب مجلس یازدهم هستند، کسی که قبلا نمره مردودی گرفته، شایسته سوال مجدد و بدون نتیجه نیست. اکنون که طرح سوال از رئیس جمهور مطرح شده اقدام کارسازی نخواهد بود چراکه جواب‌ها از قبل مشخص شده است و فرافکنی‌های قبلی تکرار خواهد شد. اگر قرار بود تغییر رویه‌ای انجام شده باشد در مجلس دهم باید انجام می‌پذیرفت.

,

بیگی با بیان اینکه بحران بنزین به دست دولت کلید خورد، اظهار داشت: بی تدبیری دولت و سناریوی رئیس جمهور در اعلام بی خبری از افزایش قیمت بنزین کشور را وارد بحران کرد. مردم در انتخابات دوره یازدهم مجلس با مشارکت اندک خود نشان دادند که از عملکرد دولت و مجلس به شدت ناراحت هستند. در این شرایط که مردم را با التماس به پای صندوق‌های رای کشیدیم، اگر بنا باشد وضعیت موجود حفظ شود اعتماد مردم به طور کلی از بین خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه