اخبار داغ

سرلشکر باقری:

پاسخ ما به یاوه‌گویی‌های آمریکا ادامه دارد/ تاکید بر ضرورت خروج نیروهای بیگانه‌

پاسخ ما به یاوه‌گویی‌های آمریکا ادامه دارد/ تاکید بر ضرورت خروج نیروهای بیگانه‌
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ مردم و کشورهای منطقه از حضور آمریکا استقبال نمی‌کنند و پاسخ ما به یاوه‌گویی‌های آمریکا ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به سوریه با «علی ایوب» وزیر دفاع این کشور دیدار و طرفین در زمینه گسترش‌ همکاری‌های نظامی توافقنامه امضا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این گزارش،  توافق‌نامه همکاری ایران و سوریه بر گسترش همکاری‌های نظامی و امنیتی در زمینه‌ فعالیت نیروهای مسلح و ادامه هماهنگی‌ها تأکید دارد.  
,
 
,
در گفتگوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع سوریه دو طرف اوضاع سوریه را مورد بررسی قرار دادند و  برضرورت خروج نیروهای بیگانه‌ای که به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند تاکید کردند.
,
 
,
سرلشکر باقری در این دیدار با تاکید بر اینکه سامانه‌های پدافند هوایی سوریه را در راستای تحکیم همکاری‌های نظامی میان دو کشور، تقویت خواهیم کرد، گفت:ترکیه کمی در اجرای تعهدات خود در قبال تفاهمات صورت گرفته در آستانه مبنی بر خارج کردن گروه‌های تروریستی از سوریه تأخیر داشته است.
,
 
,
وی افزود: ترکیه باید بداند که حل مشکلات امنیتی کشور از طریق مذاکره و ایجاد تفاهم با طرف سوری و نه از طریق حضور نظامی در خاک سوریه صورت می‌پذیرد.
,
 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تأکید کرد:‌ مردم و کشورهای منطقه از حضور آمریکا استقبال نمی‌کنند و پاسخ ما به یاوه‌گویی‌های آمریکا ادامه دارد.
,
 
,
سرلشکر باقری در پایان تاکید کرد: توافق امضا شده اراده ما را برای همکاری مشترک در زمینه مقابله با فشارهای آمریکا بالا می‌برد.
,
 
,
علی ایوب در این دیدار با بیان اینکه اگر دولت آمریکا می‌توانست ایران، سوریه و محور مقاومت را به زانو در بیاورد، یک لحظه هم درنگ نمی‌کرد، گفت: هر چه هزینه پایداری بالاتر برود با این حال، کمتر از هزینه تسلیم شدن است.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، وی همچنین در ارتباط با تحریم آمریکا علیه سوریه موسوم به «سزار» گفت: قانون سزار با سوری‌ها می‌جنگد در [تهیه] خوراک، دارو و غذای کودکانشان. تلاش می‌کنیم با تبعات این قانون مقابله کنیم.
,
 
,
وزیر دفاع سوریه افزود: اسرائیل شریک قوی آمریکا در جنگ علیه سوریه است. گروه‌های تروریستی بخشی از تجاوزات اسرائیلی‌ها هستند.
,
 
,
وی تأکید کرد: ارتش سوریه که از سال ۲۰۱۱ ایستادگی کرده و ساختار سوریه را حفظ کرده است و بدون شک پیروز خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه