اخبار داغ

مطالبه گری کاربران فضای مجازی هرمزگان جواب داد؛

سردار تنگسیری: شهرک شهیدسلیمانی در روستاهای زاچ و داربست بشاگرد احداث می شود

سردار تنگسیری: شهرک شهیدسلیمانی در روستاهای زاچ و داربست بشاگرد احداث می شود
بعد از اقدام کاربران فضای مجازی هرمزگان در به تصویر کشیدن محرومیت روستاهای زاچ و داربست بشاگرد در شبکه های اجتماعی، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران طی بازدبد از این دو روستا قول احداث شهرک مسکونی شهیدحاج قاسم سلیمانی را به اهالی این دو روستا دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ با توجه به اینکه رفع فقر و محرومیت، مهمترین مساله نظام جمهوری اسلامی است و یکی از مهم ترین تاکیدات و دغدغه های همیشگی رهبر انقلاب، رفع فقر و محرومیت زدایی از جامعه است و ایشان همواره مدیران و نهادهای مسئول را در رسیدگی به امور محرومان جامعه و بهبود شرایط معیشت آنها دعوت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کاربران شبکه های اجتماعی هرمزگان در یک اقدام خودجوش در راه مطالبه گری مردم محروم شهرستان بشاگرد بخصوص محرومیت روستاهای زاچ و داربست بشاگرد را به تصویر کشیدند بطوریکه هشتک#زاچ_داربست در شبکه های اجتماعی داغ شد.

,

در پی این اقدام در فضای مجازی، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران طی بازدبد از این دو روستا قول احداث شهرک مسکونی  شهیدحاج قاسم سلیمانی را به اهالی این دو روستا دادند.

,

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در بازدید از این مناطق اظهار کرد: فرمانده سپاه به ما امر کرده است “هرآنچه می‌توانید و در توان دارید برای خدمت به مردم عزیز بسیج کنید.”

,

وی افزود: مردم عزیز روستاهای «زاج» و «داربست» در سیل ۶ ماه گذشته از روستای خود جابه‌جا شدند و در چادرهای هلال احمر با این گرمایی که وجود دارد و توان انسان را می‌گیرد مستقر شدند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرفردی با دیدن این صحنه‌ها و گرمای  منطقه و مشکلات و مشقتی که مردم دارند، انصافاً اگر مردانگی باشد به غیرت مردانگی‌اش برمی‌خورد و اگر مسلمان باشد به غیرت مسلمانی وی برمی‌خورد که مردم این منطقه تا این اندازه نیازمند هستند و ما باید برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

,

وی تصریح کرد: مردم این منطقه نجیب و بافرهنگ هستند و در طول این مدت با وجود مشکلات لب به اعتراض نگشودند که فرهنگ، بصیرت و عزت مردم را نشان می‌دهد.

,

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: همه باید بسیج شویم، با کمک استاندار محترم استان، بهداری نیروی دریایی سپاه در اینجا مستقر می‌شود و کارهای خدماتی مردم را آغاز می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه