اخبار داغ

راستی آزمایی تست های کرونا تکلیف بازی های برگزار نشده را مشخص می کند

تصمیم احتمالی و جنجالی کمیته انضباطی/ استقلال و فولاد بازنده می شوند؟

تصمیم احتمالی و جنجالی کمیته انضباطی/ استقلال و فولاد بازنده می شوند؟
خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد دو تیم استقلال و فولاد مقابل تیمهای پارس جنوبی و نساجی، سه بر صفر بازنده اعلام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجراهای دو بازی برگزار نشده لیگ بدل به یک کلاف سردرگم شده که تصمیم گیری درباره آن بسیار عجیب و دشوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعد اخذ مجوز ازستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری ادامه رقابتهای لیگ برنامه ریزی کردند و با توجه به مخالفت برخی از باشگاه مسابقات آغاز شد.

,

بعد از برگزاری هفته نخست، حرف و حدیث هایی درباره شیوع کرونا در میان بازیکنان تیم های مختلف مطرح شد اما سازمان لیگ کماکان در برگزاری مسابقات پافشاری می کند و تاکید کرد که تمامی بازکینان مشکوک به کرونا باید در کلینیک معتمد سازمان لیگ تست بدهند تا وضعیت آنها مشخص شود.

,

با این وجود دو باشگاه استقلال و فولاد که در هفته گذشته در یک بازی عقب افتاده در اهواز با یکدیگر بازی کردند، مدعی بودند که تعداد قابل توجهی از بازیکنان آنها در جریان این بازی به کرونا مبتلا شده اند.

,

استقلالی ها و فولادی ها اعلام کردند که 12 و 16 بازیکن و کادر کرونایی دارند، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به استقلالی ها و فولادی ها تاکید کردند که این . با این وجود این دو این دو تیم از انجام بازی های هفته بیست و سوم خود سرباز زدند و استقلال در برابر پارس جنوبی و فولاد در برابر نساجی حاضر نشدند.

,

این در حالی بود که سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات درباره ادعای استقلال و فولاد، تشریفات برگزاری دو بازی پارس جنوبی جم – استقلال و فولاد – نساجی را در جم و قائمشهر انجام داد و به دو تیم تاکید کرد که نفرات کرونایی آنها باید در کلینیک معرفی شده سازمان لیگ دوباره تست بدهند.

,

در حقیقت ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ به تستهای قبلی مطمئن نیستند.

,

در طی روزهای گذشته از نفرات دو تیم تست کرونا گرفته شده و نتیجه آن مشخص شده است. ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ هیچ تمایلی به افشای تعداد کرونا مثبت های دو تیم ندارند. اگرچه استقلالی ها در چند نوبت اعداد 13 و 12 و 9 را بکار بردند و فولادی ها هم از 16 کرونایی به 8 کرونایی رسیدند اما ظاهرا تعداد کرونایی های دو تیم کمتر از این اعداد اعلام شده است و به حدنصاب 25 درصد ابلاغی فدراسیون و سازمان لیگ برای لغو بازی های دو تیم نمی رسد.

,

گفته می شود تعداد واقعی کرونایی های استقلال و فولاد پس از آزمایش های مجدد زیر نظر سازمان لیگ 6 و 4 تست مثبت بوده اما هنوز نه باشگاه استقلال و نه باشگاه فولاد در این باره موضع گیری نکرده اند.

,

 حالا خبر رسیده که پرونده دو تیم استقلال و فولاد برای رفتن به کمیته انضباطی پس از تستهای راستی آزمایی تکمیل شده و به کمیته انضباطی شده و هر دو تیم زیر 25 درصد کرونایی داشته اند و به احتمال زیاد هر دو تیم سه بر صفر بازنده خواهند شد.

,

استقلال از لیست 38 نفره و فولاد از لیست 40 نفره دارای آی دی کارت در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، هر دو زیر 25 درصد کرونایی دارند و اگر این اتفاق بیفتد هر دو بازی استقلال مقابل پارس جنوبی و فولاد مقابل نساجی سه بر صفر بازنده می شوند.

,

جالب اینجاست که هر دو باشگاه پارس جنوبی جم و نساجی اعلام کرده اند که به هیچ عنوان حاضر به بازی با استقلال و فولاد نیستند و البته به سازمان لیگ هم تاکید کرده اند که تقویم و فشردگی بازیها اجازه برگزاری دوباره دو بازی عقب افتاده را نمی دهد. البته نکته مهم اینجاست که در لیست 38 نفره استقلال، 2 خارجی به نامهای لکیچ و بودوروف حضور دارند که از استقلال رفته اند اما باشگاه استقلال در یک حرکت عجیب آنها را از لیست خارج نکرده است!

,

البته سازمان لیگ به استقلال دیروز اعلام کرده بود که شنبه باید در مقابل تراکتور حاضر شود وگرنه تراکتور در مراسم پیش از شروع بازی شرکت می کند و در نهایت استقلال یک سه بر صفر دیگر در کارنامه اش ثبت می شود. ظاهرا ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ لیست قطعی کرونا مثبت ها را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده اند و پرونده تکمیل شده و حالا در کمیته انضباطی همه از نتایج قطعی تستهای راستی آزمایی با خبر هستند و در نهایت حکم می دهند.

,

درصورت سه بر صفر شدن بازی به نفع پارس جنوبی و نساجی، مطمئنا هر دو باشگاه استقلال و فولاد به این دو رای اعتراض می کنند اما در کمیته استیناف هم شانس برای برگرداندن رای و انجام بازی کم است.

,

انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه