اخبار داغ

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین:

برخورد کامیون با پژو ۶ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

برخورد کامیون با پژو ۶ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت
قدرت حسنی، رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین از برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در لاین جنوبی قزوین _کرج " روبروی شهر " آبیک " خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت حسنی، رییس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی خودروی کامیون کشنده هوو، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان آوج برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون کشنده هوو بدلایل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون و به دره سقوط کرده است.

,

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین عنوان کرد: در این سانحه راننده خودروی مورد نظر به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت شده است.

وی بیان کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه، بی احتیاطی از جانب راننده کامیون کشنده هوو به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

,
,
,

حسنی با تاکید بر دقت لازم در هنگام رانندگی عنوان کرد: توجه کافی به جلو و اطراف و سرعت مطمئنه موجب سفری ایمن و بدون هیچ گونه حادثه ای خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه