اخبار داغ

آقای گل فوتبال ایران چرا مهجور مانده؟

علی دایی: امیدوارم بیشتر از فوتبال دور شوم/ فوتبال نگاه نمی‌کنم

علی دایی: امیدوارم بیشتر از فوتبال دور شوم/ فوتبال نگاه نمی‌کنم
شهریار فوتبال ایران گفت: مطمئناً چیزی که جدا از فوتبال و ورزش در اولویت است سلامت بازیکنان و ورزشکاران است نه برگزاری مسابقات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در روز پایانی نمایشگاه مکمل‌های ورزشی و غذایی شرکت کرد و در این بین در مورد وضعیت فوتبال کشور صحبت‌های صریح و جالبی را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی دایی در صحبت‌هایش به دوران فوتبال خود اشاره کرد که بدون استفاده از مکمل‌های ورزشی تمرین می‌کردند: «زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم مکمل‌های ورزشی به گستردگی الان نبود و بدون اینکه مکملی مصرف کنیم تمرین می‌کردیم و به زمین مسابقه می‌رفتیم. مطمئناً الان شرایط فرق کرده و مکمل‌های ورزشی برای بازیکنان و ورزشکاران مورد نیاز است. ضمن اینکه ورزشکاران پرورش اندام و بادی بیلدر‌های ایران همیشه مورد احترام من هستند.»

,

یکی از بحث‌هایی که در هفته‌های گذشته درباره عادل فردوسی‌پور مطرح شد این بود که به طور غیرمستقیم او را سپر رسانه‌ای فدراسیون تاج معرفی کردند. ادعایی که علی دایی آن را رد می‌کند: «چنین چیزی وجود ندارد و عادل سپر رسانه‌ای کسی نبود. تا دیروز به‌به و چه‌چه عادل را می‌کردند ولی امروز به او اتهام می‌زنند. بعد از تعطیلی برنامه نود دیگر برنامه‌های ورزشی را نگاه نمی‌کنم، چون صحبت‌های از پیش تعیین شده را انجام می‌دهند. نود بهترین برنامه ورزشی بعد از انقلاب بود. الان که عادل نمی‌تواند صحبت کند وظیفه ماست که از او حمایت کنیم.»

,

آقای گل فوتبال جهان در مورد وضعیت فعلی لیگ و احتمال لغو آن این‌طور واکنش نشان داد: «در حال حاضر فوتبالی نگاه نمی‌کنم که بگویم بازی‌ها برگزار شود یا لغو! مطمئناً چیزی که جدا از فوتبال و ورزش در اولویت است سلامت بازیکنان و ورزشکاران است نه برگزاری مسابقات.»

,

شهریار فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی‌روش تا یک‌قدمی نیمکت تیم ملی هم رفت، اما به دلایلی عجیب نامش از گزینه‌های سرمربیگری ایران کنار رفت. این در حالی است که چندی پیش علی پروین از بیرون ماندن چهر‌هایی همچون دایی، کریمی، دادکان و... در فوتبال ایران گلایه کرده بود. دایی درباره دوری اش از فوتبال ایران گفت: «امیدوارم از اینی هم که هست از فوتبال ایران دورتر شوم. باید خیلی وقت پیش از فوتبال دور می‌شدم. آرامشی که الان دارم را دوست دارم و با چیزی عوض نمی‌کنم.»

,

 

,

انتهای پیام

,

منبع: خبرورزشی آنلاین

, منبع: خبرورزشی آنلاین]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه