اخبار داغ

افزایش شدید کرونا در 43 منطقه محلی انگلیس + نمودار

افزایش شدید کرونا در 43 منطقه محلی انگلیس + نمودار
اطلاعات جدید از 43 منطقه محلی انگلیس نشان می دهد که شمار موارد ابتلا به کروناویروس با بیشترین سرعت در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ اطلاعات جدید از 43 منطقه محلی انگلیس نشان داده که شمار موارد ابتلا به کروناویروس با بیشترین سرعت در حال افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

ساوت‌همپتون بیشترین افزایش میزان عفونت را متحمل شد و در هفته گذشته از 0.4 مورد در هر 100،000 نفر به 4.8 مورد در این تعداد افزایش یافت. این بدان معنا است که این شهر 1087.50 درصد افزایش عفونت را تحمل کرد.

, ساوت‌همپتون,

این شرایط در چندین بخش لندن از جمله؛ بروملی، ایزلینگتون، هاکنی و لامبِس رخ داد. موارد این 4 بخش در هر 100000 نفر به ترتیب از 0.6 مورد به 2.1، از 0.8 به 2.9، از 1.4 به 4.3 و از 0.3 به 0.9 مورد افزایش یافت.

,

شهر گِیتس‌هِد در نواحی تاین و وِر نیز شاهد تشدید عفونت از 0.5 به 1.5 در هر 100000 بود. همچنین افزایش قابل توجهی در همپشایر، کاوِنتری، گلاستِرشایِر، نیوهام، رِدبریج و کامدِن مشاهده می شود.

,
 
,
, ,
 
,
, ,

این آمار که توسط بهداشت عمومی انگلیس منتشر شد نشان داد که تعداد موارد ابتلا در لِیسِستِر به 18 درصد کاهش یافته است. این شهر هنوز وخیم ترین بخش انگلستان است، اما میزان عفونت پس از اجرای قرنطینه طی ماه گذشته در آن از 141.3 به 116 کاهش داشته است.

,

روچدِیل و برَدفورد نیز در میان مناطق وضعیت قرمز انگلیس هستند، اما هنوز به طرز چشمگیری عقب تر از لِیسِستِر قرار دارند.

,

میزان عفونت ملی کنونی انگلستان 6.4 مورد در هر 100000 نفر است. البته افزایش تعداد موارد لزوما به معنای خارج از کنترل بودن ویروس کووید19 نیست و می تواند به دلیل افزایش تست ها باشد.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
"مَت هَنکاک" وزیر بهداشت انگلستان، کاهش میزان عفونت در لِیسِستِر را خبری خوب توصیف کرد، اما گفت که این شهر حداقل تا 18 جولای در قرنطینه باقی بماند.
, "مَت هَنکاک" وزیر بهداشت انگلستان، کاهش میزان عفونت در لِیسِستِر را خبری خوب توصیف کرد، اما گفت که این شهر حداقل تا 18 جولای در قرنطینه باقی بماند.,

مقامات بهداشتی با ارزیابی پیشرفت منطقه، تصمیم جدیدی درباره بازگشایی مجدد اتخاذ می کنند. هَنکاک از اعلام رقمی در مورد کاهش میزان عفونت پیش از کاهش محدودیت ها امتناع ورزید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه