اخبار داغ

یادداشت؛

زوج و فرد کرونایی؛ طرحی که تردد مردم کرج را 10 درصد کاهش داد

زوج و فرد کرونایی؛ طرحی که تردد مردم کرج را 10 درصد کاهش داد
خوشبختانه در روز نخست اجرای طرح زوج و فرد که پنج شنبه هفته گذشته بود، شاهد کاهش 10 درصدی تردد در معابر شهری بودیم و این روند نشان می دهد، اول و آخر همراهی مردم با کادر درمان است که می تواند باعث قطع چرخه ویروس منحوس کرونا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، کرونا این روزها در البرز پا را فراتر گذاشته و آنچنان ظرفیت بیمارستان ها را پر کرده است که مجالی به بیماران غیر کرونایی هم برای درمان نمی دهد و با کمبودی که در تخت های بیمارستانی ایجاد کرده، کادر درمان را در مضیقه قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
طرح زوج و فرد خودروها از درب منزل هم، از روز پنج شنبه در کرج اجرایی شده است اما با انتقاداتی همراه است چرا که عده ای معتقدند این مهم باید از صبح تا شب اجرایی می شد در حالی که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز می گوید؛ در صورت اجرای طرح از صبح، برخی از کارمندان ناچار بودند از حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.
,
 
,
علی درویش پور استفاده کارمندان از اتوبوس و تاکسی را از جمله عواملی می داند که شیوع کرونا را دو چندان می کند و ادامه می دهد؛ "با توجه به اینکه از ساعت 16 الی 22 ضرورتی برای تردد شهروندان البرزی وجود ندارد این بازه زمانی برای اجرای طرح زوج و فرد در نظر گرفته شده است.
,
 
,
خوشبختانه در روز نخست اجرای طرح زوج و فرد خودروها که پنج شنبه هفته گذشته بود، شاهد کاهش 10 درصدی تردد در معابر شهری بودیم اما لازم است مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم برای مهار ویروس کرونا گام های موثری برداریم".
,
 
,
و اما مطالبه نور محمد فردی معاون سیاسی استانداری البرز هم از شهروندان این است که سفرهای خود را به حداقل برسانند و غیر از ترددهای ضروری در سطح شهر حضور نداشته باشند چرا به واسطه وضعیت قرمز کرونا در البرز، طی روزهای آینده 1000 تخت در بیمارستان های صحرایی و نقاهتگاه های استان فعال می شود.
,
 
,
به گفته این مسئول، کرونا پیر و جوان نمی شناسد و تجربه نشان داده است که تمامی گروه های سنی را درگیر می کند در نتیجه توجه به اصل شستشوی 20 ثانیه ای دست ها و استفاده از ماسک در حال حاضر مهم ترین اقداماتی است که مردم باید از انجام آن کوتاهی نکنند.
,
 
,
به نظر می رسد اول و آخر همراهی مردم با کادر درمان است که می تواند باعث قطع چرخه ویروس منحوس  کرونا در البرز شود و تلاش 5 ماهه پزشکان و پرستاران با کرونا را به بار می نشاند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه