اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اراک/ کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال سرقت شده از سارقان

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اراک/ کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال سرقت شده از سارقان
مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۳ نفر اعضای باند سارقان منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در اراک خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی سارقان، ۲۰ میلیارد ریال اموال سرقت شده کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران؛ گفت: در برنامه ریزی افزایش امنیت اجتماعی و برخورد اثربخش در برخورد با مجرمان، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس تعامل و بهره گیری از ظرفیت های پلیس در سطح کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در تحقق این رویکرد، ماموران پلیس آگاهی استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس یکی از استان های کشور از تردد اعضای یک باند سرقت از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

,

مفخمی شهرستانی اظهار کرد: با مراقبت های نامحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی استان، خودروی سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در ورودی شهر اراک متوقف و 3 سرنشین آن دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی از خودروی اعضای این باند سرقت،‌ بنا به برآورد اعلامی کارشناسان در حدود 20 میلیارد ریال اموال با ارزش چون طلاجات و جواهرات، مجسمه های تزئینی، انواع ساعت، انگشتر و بسیاری از اشیاء با حجم کم و قیمتی که از استان البرز سرقت شده بود، کشف شد.

,

مفخمی شهرستان تصریح کرد: در بازجویی های مقدماتی انجام شده از اعضای این باند سرقت مشخص شد که آنها تا کنون طی 3 مرحله در شهرستان "رباط کریم" و 2 مرحله سرقت از شهرستان "ساوه" اقدام به سرقت از منزل شهروندان داشته اند.

,

وی با بیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، مراحل تکمیل بازجویی های تخصصی پلیس با همکاری پلیس در دیگر استان هایی که احتمال انجام سرقت از سوی اعضای این باند متصور بوده، در حال پیگیری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه