اخبار داغ

معارفه رئیس و اعضای کمیته مسابقات تنیس برگزار شد

عزیزی: کمیته مسابقات به فکر برگزاری لیگ تنیس باشد/ مسابقات بین‌المللی فقط محدود به تهران نشود

عزیزی: کمیته مسابقات به فکر برگزاری لیگ تنیس باشد/ مسابقات بین‌المللی فقط محدود به تهران نشود
رئیس فدراسیون تنیس گفت: ضرورت دارد کمیته مسابقات در اولویت برنامه‌های خود، برنامه مدونی را برای راه اندازی لیگ برتر تهیه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون تنیس، داود عزیزی در مراسم معارفه رئیس و اعضای کمیته مسابقات این فدراسیون، راه اندازی مجدد لیگ برتر تنیس و لیگ‌های دسته  پایین‌تر را برای بانوان و آقایان مورد توجه و تاکید قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون تنیس گفت: آنچه مسلم است لیگ برتر می‌تواند رونق رشته تنیس را دو چندان کند، بنابر این ضرورت دارد کمیته مسابقات در اولویت برنامه‌های خود، برنامه مدونی را برای راه اندازی لیگ برتر مدون کند.

,

داود عزیزی احیای مسابقات قهرمانی کشور در کلیه رده‌های سنی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشور باید هر دو بخش پسران و دختران در قالب برنامه ریزی کمیته مسابقات قرار گیرد تا زمینه پویایی بیشتر استعدادهای تنیس فراهم شود و شاهد پرورش نسل جدید و موفق از تنیس بازان ایران باشیم.

,

رئیس فدراسیون تنیس میزبانی رویدادهای بین المللی را برای توسعه تنیس مهم بر شمرد و اظهار داشت: میزبانی رویدادهای بین المللی به ویژه در رده سنی جوانان از برنامه‌های مهم فدراسیون است و این مهم باید مدنظر قرار گیرد که استان‌های مستعد نیز میزبان رویدادهای بین المللی باشند و برگزاری مسابقات بین‌المللی فقط محدود به تهران نشود.

,

عزیزی گفت: در برنامه ریزی کمیته مسابقات باید شهرستان‌های  مختلف نیز مدنظر قرار گیرند و سطح مسابقات فراگیر شود تا در عرصه رقابتی زمینه شکوفایی استعدادها و پدید آمدن نخبگان تنیس به وجود آید.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه