اخبار داغ

"آفتاب شرقی" به آنتن برگشت

"آفتاب شرقی" به آنتن برگشت
پخش برنامه تلویزیونی "آفتاب شرقی" از امروز با حضور کارشناسان دینی و با موضوع‌های متنوع از سرگرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سری جدید برنامه تلویزیونی "آفتاب شرقی" که هر روز قبل از اذان ظهر و به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود،  موضوعاتی چون سبک زندگی دینی، روابط در خانواده و زیست مؤمنانه، دعاهای قرآنی، بازخوانی نگرانی‌های پیامبر، شرح دعای جامعه کبیره و اخلاق بندگی مطرح می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارشناسانی که از  شنبه تا پنجشنبه همراه این برنامه خواهند بود به ترتیب حضور عبارتند از: خانم ظهیری، حجت‌الاسلام کرمی، حجت‌الاسلام رفیعی، حجت‌الاسلام علی‌پناه، خانم حاج عبدالباقی و حجت‌الاسلام مؤمنی.

,

علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند از طریق شماره پیامک:300001441 و کانال‌های ارتباطی به آدرس سروش [email protected]، اینستاگرام aftabesharghi_tv1، سؤالات و نظرات خود را مطرح کنند.

, [email protected],

در اولین روز از سری جدید برنامه آفتاب شرقی که لحظاتی دیگر روی آنتن می‌رود خانم ظهیری، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل دینی حضور دارد و درباره روابط در خانواده بر پایه رضایت و آرامش صحبت می‌کند.

,

اجرای این برنامه را ندا ملکی کارشناس مسائل دینی برعهده دارد. برنامه "آفتاب شرقی" کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی سعید عباسی، شنبه تا پنجشنبه و با اجرای هادی صلح‌جو، علیرضا قوامی و ندا ملکی پخش می‌شود.

,

انتهای پیام/ اس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه