اخبار داغ

نماینده مردم ترشیز:

طرح استیضاح رئیس جمهور تحویل هیئت رئیسه مجلس شود/ پرونده تاجگردون به قوه قضائیه ارسال می‌شود

طرح استیضاح رئیس جمهور تحویل هیئت رئیسه مجلس شود/ پرونده تاجگردون به قوه قضائیه ارسال می‌شود
نیک‌بین با بیان اینکه پرونده جمع‌آوری شده تاجگردون به قوه قضائیه ارسال می‌شود، گفت: هر روزی بر این دولت می‌گذرد خرابی‌ها، نابسامانی‌ها و بی‌تدبیری‌ها در این دولت بیشتر می‌شود؛ لذا هر چه زودتر باید طرح استیضاح رئیس جمهور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص طرح استیضاح رئیس جمهور اظهار داشت: قائل به این هستم که اگر رئیس جمهور استیضاح نشود امید مردم نسبت به نظام و انقلاب کمتر می شود و اگر با رئیس جمهور برخورد قاطع صورت نگیرد یک اصل نانوشته غلطی در جمهوری اسلامی را تایید می کنیم. به این معنی که به هر فردی که یک مسئولیتی برای یک دورانی سپرده شود در آن دوران می تواند هر کاری را انجام دهد و هیچکس جلودار آن تا اتمام دوره نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه رئیس جمهور تخلفات زیادی را انجام داده است، افزود: هر روزی بر این دولت می گذرد خرابی ها، نابسامانی ها و بی تدبیری ها در این دولت بیشتر می شود و هر چه زودتر طرح استیضاح باید مطرح و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود و در نهایت رئیس جمهور استیضاح شود.

,

نیک بین در خصوص پرونده تاجگردون، تصریح کرد: پرونده ای که در این خصوص جمع آوری شده به دستگاه قضایی ارسال خواهیم کرد و تا این مرحله ما وظیفه داریم و از اینجا به بعد در عهده قوه قضائیه است.

,

وی در خصوص اتفاقی که در مجلس و ماجرای وزیر امور خارجه رخ داد، اذعان کرد: وزیر امور خارجه 45 دقیقه در دو مرحله 30 و 15 دقیقه‌ای سخنرانی کرد و همه نمایندگان سکوت داشتند و در دقیقه 40 سخنرانی که قرار بود پاسخ نمایندگان را بدهد طفره می رفت و برجام را سند افتخار جمهوری اسلامی معرفی می کرد و همه خرابکاری های برجام را طبق دستور رهبری می‌دانست که نمایندگان در این لحظه اعتراض داشتند.

,

نماینده مردم ترشیز با بیان اینکه وزیر امور خارجه را دروغگو خطاب نکردم؛ گفت: حرف من این بود که شما دارید تخلفات خود را به پای رهبری می نویسید؛ من جلوی حرف ناحق وزیر ایستادم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه