اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم البرز مطرح کرد؛

ذخیره 3 ماهه دارو برای کرونا نیاز البرز است

ذخیره 3 ماهه دارو برای کرونا نیاز البرز است
حسین کریم گفت: معاونت غذا و داروی استان باید تمهیدات لازم را برای ذخیره 3 ماهه اقلام دارویی بیاندیشد و مردم باید تمامی هشدارهای ستاد استانی و ملی کرونا را مد نظر قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس دانشگاه علوم البرز صبح امروز یکشنبه با اشاره به اینکه موج دوم کرونا بسیار سنگین تر از موج اول کرونا است، در جمع خبرنگاران گفت: باید از ظرفیت دانشکده پیراپزشکی برای انجام تست های PCR استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین کریم به لزوم نظارت کامل نیروهای بازرسی ادارات البرز برای اجرای پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: نیازمند برپائی بیمارستان صحرایی هستیم و با توجه به اینکه برخی از استان ها با مرگ و میر اطفال مواجه بوده اند باید کاملا هوشیار باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید بیمارستان صحرایی در استان البرز راه اندازی شود، اظهار داشت: علاوه بر تجهیز سه بیمارستان ویژه پذیرش بیماران کرونایی که شامل امام علی(ع)، کوثر و امام حسین(ع) خواهد بود باید تخت‌ های أطفال را از بیمارستان امام علی به بیمارستان کمالی منتقل کنیم.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: معاونت غذا و داروی استان باید تمهیدات لازم را برای ذخیره 3 ماهه اقلام دارویی بیاندیشد و مردم باید تمامی هشدارهای ستاد استانی و ملی کرونا را مد نظر قرار دهند چرا که وضعیت کاملا جدی و نگران بوده و تنها سلاح ما خودمراقبتی است. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه