اخبار داغ

مدیر کل انتقال خون البرز مطرح کرد؛

اهداء پلاسما توسط بهبودیافتگانِ کرونا؛ ناجی بیماران البرز

اهداء پلاسما توسط بهبودیافتگانِ کرونا؛ ناجی بیماران البرز
میرمحمد علی حسینی گفت: بهبود یافته های رده سنی 18 الی 65 سال در البرز می توانند در صورت برخورداری از سلامت کامل، نسبت به اهداء پلاسمای خود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل انتقال خون استان البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه بهبود یافتگان کرونا برای اهداء پلاسما باید کارت ملی و برگه ترخیص از بیمارستان را داشته باشند، در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه کمبود بودجه دست انتقال خون البرز را برای راه اندازی پایگاه های انتقال خون در شهرستان های استان بسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
میرمحمد علی حسینی به رایزنی با خیرین برای تجهیز مناطق مختلف البرز برای انتقال خون اشاره کرد و افزود: پایگاه مرکزی انتقال خون البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر، در روزهای تعطیل هم پذیرایی بهبودیافتگان کرونایی برای دریافت پلاسما خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اهداء پلاسما هم شرایطی مشابه با اهدای خون دارد و بهبود یافته های رده سنی 18 الی 65 سال می توانند در صورت برخورداری از سلامت کامل، نسبت به اهداء پلاسمای خود اقدام کنند، اظهار داشت: شهروندان می توانند 28 روز پس از اولین اهدای پلاسما، به اهداء مجدد پلاسما بپردازند.
,
 
,
مدیر کل انتقال خون استان البرز در خاتمه پلاسمای بهبودیافتگان کرونا را  نجات بخش جان بیماران کرونایی دانست و تصریح کرد: اهداء 500 سی سی از پلاسمای خون می تواند حیات دوباره برای افرادی باشد که با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه