اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبرداد

ثبت 3 مورد غرق شدگی در سدهای استان زنجان

ثبت 3 مورد غرق شدگی در سدهای استان زنجان
صفی‌الله کرامتی،مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از ثبت ثبت 3 مورد غرق شدگی در سدهای استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به بارش باران و رعد و برق در زنجان حادثه‌ای در استان رخ نداده است اما ضروری است مردم در ارتفاعات در صورت ارائه هشدار از سوی مدیریت بحران استان، حضور نیابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه تا کنون سه مورد غرق شدگی در سدهای استان زنجان ثبت شده است، افزود: این موضوع بیشتر برعهده شرکت آب منطقه‌ای زنجان است چرا که متولی رودخانه‌ها و سدها این شرکت است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: اطلاعیه‌های لازم در زمان افزایش بارش‌ها برای عدم استفاده از سدها و کناره‌گیری از مسیل سیلاب‌ها از سوی مدیریت بحران ارائه می‌شود، اما دستگاه‌های متولی در زمینه عدم استفاده از سدها، تابلوهای هشدار را نصب می‌کنند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان یادآور شد: با توجه به آغاز فصل گرما و مراجعه خانواده‌ها به حاشیه سدها، احتمال غرق شدگی به دلیل عدم توجه به هشدارهای لازم افزایش می‌یابد که ضروری است مردم به این علائم هشدار دهنده توجه کنند.
,
 
,
کرامتی تصریح کرد: گاهی شنا در سدها عواقب جبران ناپذیری از جمله مرگ افراد را به دنبال دارد که باید به هشدارها برای جلوگیری از چنین حوادثی توجه شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه تا کنون سه مورد غرق شدگی در سدهای استان ثبت شده است، بیان داشت: عدم توجه به هشدارها و نامناسب بودن سدها برای شنا، موجب قربانی شدن افراد می‌شود در حالی که تابلوهای هشدار در این زمینه نصب شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه