اخبار داغ

استاندار اردبیل خبر داد:

افزایش 7 برابری پروژه های عمرانی اردبیل نسبت به سنوات گذشته

افزایش 7 برابری پروژه های عمرانی اردبیل نسبت به سنوات گذشته
استاندار اردبیل گفت: پروژه های عمرانی نسبت به سنوات گذشته ۷ برابر افزایش یافته است و برای تامین مصالح مورد نیاز این پروژه ها دستگاه های مرتبط هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح روز یکشنبه در جلسه شورای معادن استان اردبیل، اظهار داشت: در مناطق گردشگری صاحبان معادن باید طبق ضوابط و چهارچوب قانون عمل کنند و نظارت برای اینگونه معادن بیشتر شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه فصل و فعالیت عمرانی در استان اردبیل محدود است، افزود: در کارهای عمرانی دولتی صدور مجوز با رعایت چهارچوب قانونی در اسرع وقت انجام شود تا مشکلی متوجه زمان اجرای پروژه نشود‌.

,

استاندار اردبیل، گفت: پروژه های عمرانی نسبت به سنوات گذشته ۷ برابر افزایش یافته است تصریح کرد: برای تامین مصالح مورد نیاز این پروژه ها دستگاه های مرتبط هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند.

,

بهنام جو ادامه داد: در حوزه عمرانی دولتی، چهارچوبی جهت مقدمات کار تعریف شود تا جهت استفاده از معادن و برداشت موقت پیمانکاران زمان را از دست نداده و معطل صدور مجوز و بروکراسی اداری نباشند.

,

وی تصریح کرد: تمدید مجوز معادن غیر فعال و فاقد کارگاه مورد بررسی قرار گیرد در صورت عدم توانایی بهره بردار این مجوزها با نگرش کارشناسان ذیصلاح ارزیابی و تعیین تکلیف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه