اخبار داغ

دیدار سرپرست دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش با مسئولین فدراسیون

رنگرز: بوکس یکی از موفق ترین ها در آموزش و استعدادیابی بوده است

رنگرز: بوکس یکی از موفق ترین ها در آموزش و استعدادیابی بوده است
سرپرست دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون بوکس با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، حسن رنگرز صبح امروز (یکشنبه) با حسین ثوری رئیس و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه که در محل فراسیون بوکس برگزار شد، رنگرز از اهمیت حوزه استعدادیابی و آموزش صحبت کرد و فدراسیون بوکس را یکی از مجموعه های موفق در این زمینه دانست و گفت: باید از زحمات فدراسیون بوکس قدردانی کنم که یکی از بهترین ها در زمینه آموزش و استعدادیابی بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

,

سرپرست دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش تصریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط، بهمن ماه مسابقات استعدادهای برتر را برگزار می کنیم و توقع داریم استعدادهایی که از دل این رقابتها بیرون می آیند، مورد حمایت فدراسیون قرار بگیرند تا در المپیک جوانان سنگال از همین نفرات استفاده کرده و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

,

همچنین حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس هم ضمن تشکر از حضور رنگرز در محل فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون بوکس در تمامی زمینه ها با وزارت ورزش همکاری و تعامل کامل داشته است. امیدوارم بتوانیم در زمینه استعدادیابی هم موفق بوده و روند حرکت مثبت خود را ادامه دهیم.

,

ثوری عنوان کرد: درخت ورزش در آموزش و استعدادیابی آبیاری می شود و یقین دارم با حضور مدیران جوان و کاربلدی مانند دکتر رنگرز آینده ورزش ایران در این زمینه روشن خواهد بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه