اخبار داغ

حجه الاسلام و المسلمین مومنی شاد خبر داد؛

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد تا 1400 می ماند

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد تا 1400 می ماند
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان از ابقاء حجت الاسلام جنتی تا سال 1400 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجه الاسلام و المسلمین قاسم مومنی شاد در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس از برگزاری طرح نشاط معنوی در فضای مجازی استان خبر داد و گفت : به واسطه شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ابتلای این ویروس طرح نشاط معنوی را که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می شد را با همان کیفیت در فضای مجازی اجرایی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد  ابراز داشت : اوقاف و امور خیریه در استان در کمک های مومنانه و راه اندازی کارگاه های تولید ماسگ عملکرد خوبی  داشت و توانست کمک هایی را به نیازمندان داشته باشد.

,

وی با تشریح جزئیات طرح نشاط معنوی در تابستان امسال گفت : این طرح تا 20 مرداد این طرح ادامه دارد و مخاطبان آن دانش آموزان 7 تا 18 سال است.

,

مومنی شاد گفت : در این طرح در فضای مجازی یک کانال سطح یک کشوری  با نام بی بی حکیمه و 12 کانال مربوط به بقاع شاخص عضو گیری و در از طریق مبلغین قم به آموزش و مشاوره می پردازند.

,

اوبا اشاره به اینکه مخاطبین این گروه ها در حوزه بقاع مشخص شده عضو گیری می شوند گفت : مباحث کودک و نوجوان ، خانواده ، مشاوره ، مسائل شرعی ، احکام ، از طریق مبلغین متخصص و مستقر در قم درفضای مجازی به خدمات دهی می پردازند.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه از تعطیل بودن زائر سراهای همه بقاع استان به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت : بقاع از صبح تا اذان مغرب باز هستند و بعد از آن درب بقاع بسته می شود.

,

حجه الا سلام و المسلمین مومنی شاد با بیان اینکه مدیر کل سازمان اوقاف تا 1400 حکم مدیرتی دارند و تا زمانی که سازمات تشخیص دهند وی همچان مدیر کل اوقاف استان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه