اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا خبر داد

جریمه سنگین قطع آب و برق و گاز برای متخلفین کرونا در شهرستان دنا

جریمه سنگین قطع آب و برق و گاز برای متخلفین کرونا در شهرستان دنا
پس از به صدا درآمدن آژیرخطر کرونا در روستای کوخدان شهرستان دنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از اعمال قوانین سختگیرانه در برخورد با متخلفان و کسانی که خانه مسافر اجاره می دهند خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پس از به صدا درآمدن آژیرخطر کرونا در روستای کوخدان شهرستان دنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در گفتگو با این پایگاه خبری از قطع آب و برق و گاز خانه هایی که به مسافران اجاره داده می شوند خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, خبری,

ظفر پریسایی گفت: متاسفانه با موج دوم شیوع کرونا در شهرستان دنا روبرو هستیم و یکی از روستاهای پرخطر ما در این روزها روستای کوخدان و روستاهای اطراف آن است که در 3 کیلومتری مرکز شهرستان دنا واقع شده اند و موارد ابتلای جدیدی در این روستا گزارش شده است.

,

وی افزود در بازدیدی که با حضور فرماندار،بخشدار مرکزی، نماینده سپاه نیروی انتظامی دهدارها و شورای اسلامی روستاها، آبفا و هلال احمر شهرستان دنا از روستای کوخدان، بدو ورود متوجه حضور بیش از 30 خودروی مسافر از استان های مجاور در این روستا بودیم که این موضوع یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا در این روستا بود چرا که برخی از افراد خانه های خود را به مسافران اجاره می دهند و برای سایرین ایجاد خطر می کنند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا با گلایه از جدی نگرفتن کرونا توسط روستانشینان شهرستان دنا گفت: در جلسه ای با استاندار مصوب شد کسی که از ماسک استفاده نکند جرم مرتکب شده است و با حضور دادستان محترم به همه تذکر دادیم.

,

پریسایی با تاکیر بر اینکه علائم جدید کرونا با علائم قبلی آن متفاوت است  گفت: این علائم با کوفتگی و خستگی شروع شده و رفته رفته ریه را درگیر کرده و در مواردی منجرب به سکته و فوت می شود.

,

وی همچنین افزود: طی مصوباتی که اخیرا در خصوص مقابله با کرونا داشتیم مقرر شد به افرادی که به مسافران خانه اجاره می دهند تذکر دهیم و اگر افاقه نکرد در مرحله بعد با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان انشعاب آب و برق و گاز آن خانه های قطع شود و خاطیان به دادگستری دنا معرفی می شوند.

,

وی بیان کرد: چهار مرحله هشدار داده ایم و تقاضا میکنیم افراد مشکوک از خانه خارج نشوند و در صورت نیاز به صورت رایگان تست انجام می دهیم، تقاضا میکنم از افرادی که در معرض خطر هستند بیشتر احتیاط کنند.

,

پریسایی با بیان اینکه روستای کوخدان در قرنطینه نیروهای شبکه بهداشت دنا قرار دارد گفت: دو نیروی بهوز شبکه بهداست در خانه بهداشت کوخدان مستقر شده است و نیروهای بهداشت محیط با همکاری دهیار هر دو روز یکبار اقدام به ضدعفونی و گندزدایی در روستا می کنند.

,

وی در پایان افزود: از اهالی روستا که مهاجر هستند و دائما به یاسوج و کوخدان مهاجرت می کنند تقاضا داریم 14 روز در یاسج یا کوخدان بمانند و بین این دو مکان تردد نکنند و این در واقع یکی از مصوبات جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان دنا بوده است که به اهالی روستا گوشزد شد.

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه