اخبار داغ

حضور فعال مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی در لایو اینستاگرامی تاجگردون+عکس

حضور فعال مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی در لایو اینستاگرامی تاجگردون+عکس
غلامرضا تاجگردون لایو اینستاگرامی مشترکی با یک فعال رسانه ای انجام داده است که نکته جالب حضور فعال پروانه نیکمرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانی صبح زاگرس پس از روزهای شلوغ خبری حول غلامرضا تاجگردون و اعتبارنامه ای که سرانجام به تایید نمایندگان مجلس نرسید، برخی صفحات مجازی و رسانه ها با دنبال کردن خط خبری القای ناامیدی در مردم به دلیل رد اعتبارنامه تاجگردون، گرفتن آرامش روانی مردم را هدف خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از طرف دیگر غلامرضا تاجگردون نیز در روزهای پس از رد اعتبارنامه اش فعالیت گسترده و بی سابقه ای در فضای مجازی داشته است و حتی گفتگوهای دو طرفه اینستاگرامی نیز انجام می دهد؛ موضوعی که با توجه به سابقه عدم حضور در رسانه ها از وی بعید به نظر می رسید.

,

در این ایام مدیران کهگیلویه و بویراحمدی به خصوص گچسارانی نسبتا زیادی، در فضای مجازی به حمایت از نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روی آوردند.

,

همیشه و در چنین مواردی یکی از نکاتی که برای مردم می تواند جذاب باشد و آن را دنبال می کنند این است که چهره های شناخته شده از جمله مدیران تا چه اندازه درگیر فضای مجازی هستند.

,

اخیرا نیز غلامرضا تاجگردون لایو اینستاگرامی مشترکی با یک فعال رسانه ای انجام داده است که نکته جالب حضور فعال پروانه نیکمرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است که با درج یک کامنت حضور خود را در این لایو نشان دهد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه