اخبار داغ

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی:

رفع بیکاری اولویت اصلی مجلس/ طرح‌های اشتغال‌زا و ارز آور در پیچ و خم‌های اداری گم می‌شوند

رفع بیکاری اولویت اصلی مجلس/ طرح‌های اشتغال‌زا و ارز آور در پیچ و خم‌های اداری گم می‌شوند
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی با بیان اینکه رفع بیکاری در دستور کار اصلی ما قرار داده شده است، گفت: بسیاری از سرمایه گذاران می توانند طرح های بسیار خوب اشتغال زا و ارز آور را برای کشور اجرا کنند؛ اما این مسائل در پیچ و خم ها اداری گم می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار ویدئو کنفرانسی با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب بسیار جامع و کامل به عنوان چراغ راه مجلس شورای اسلامی و کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای حوزه انتخابیه سند چشم انداز توسعه 1420 تدارک دیده ایم که قرار است بر اساس مواردی که رهبر حکیم انقلاب اشاره کرده اند به آن سند چشم انداز دست پیدا کنیم.

,

رفع بیکاری اولویت اصلی مجلس

, رفع بیکاری اولویت اصلی مجلس, رفع بیکاری اولویت اصلی مجلس,

وی با تأکید بر اینکه باید اشتغال و رفع بیکاری را به عنوان بزرگترین نیاز امروز در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: چرا که اگر بیکاری وجود داشته باشد بسیاری از کانون ها و پایه های اجتماعی کشور سست خواهد شد.

,

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع بیکاری و آوردن رزق و روزی با الطاف الهی به منازل مردم در دستور کار اصلی ما قرار داده شده است، عنوان کرد: برای اشتغال باید برنامه ریزی و تلاش کرد؛ چرا که ایجاد شغل و کار، کالایی نیست که بتوان از جایی خرید و به مردم ارائه کرد.

,

در زمینه ایجاد اشتغال پتانسیل های شهرستان شهربابک برنامه ریزی شده است

, در زمینه ایجاد اشتغال پتانسیل های شهرستان شهربابک برنامه ریزی شده است, در زمینه ایجاد اشتغال پتانسیل های شهرستان شهربابک برنامه ریزی شده است,

حسینی قطب آبادی با اشاره به اینکه باید با توجه به قابلیت های سرزمینی و ظرفیت های موجود در هر منطقه شغل ایجاد کنیم، اظهار کرد: شهرستان شهربابک به حمدالهی از ظرفیت های خوبی در حوزه معادن، کشاورزی، دامداری و گردشگری برخوردار است که کمتر به این مسائل مورد توجه قرار گرفته است و یا اگر توجهی شده برخی موارد به انتها نرسیده اند.

,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در راستای چهار محور عنوان شده در حوزه انتخابیه برنامه ریزی کرده ایم، گفت: در زمینه صنعت و معدن با توجه به اینکه این بخش جایگزین نفت است از جمله اصلی ترین رویکردهای ما است و در این راستا می توانیم کارهای مثبت و خوبی را انجام دهیم.

,

بیکاری شهرستان را با کمک دولت تا یک سال و نیم آینده می توانیم به صفر برسانیم

, بیکاری شهرستان را با کمک دولت تا یک سال و نیم آینده می توانیم به صفر برسانیم, بیکاری شهرستان را با کمک دولت تا یک سال و نیم آینده می توانیم به صفر برسانیم,

وی ادامه داد: پروژه های بسیار زیادی تعریف شده است که برخی آغاز و برخی دیگر در شرف فعال شدن هستند و من همان گونه که در ایام تبلیغات انتخاباتی خود عنوان کرده ام؛ می توانم این نوید را بدهم که در مدت یک سال و نیم؛ بیکاری را در حوزه انتخابیه شهربابک به صفر برسانیم که البته در این زمینه دولت نیز باید کمک کند.

,

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت همکاری کند این مسئله زودتر شکل خواهد گرفت؛ اما متأسفانه دولت ها به دلیل برخی مسائل همکاری زیادی با بخش های دیگر ندارند.

,

طرح های اشتغال زا و ارز آور در پیچ و خم های اداری گم می شوند/ برخی مدیران در رده های مختلف قابلیت اداره امور را ندارند

, طرح های اشتغال زا و ارز آور در پیچ و خم های اداری گم می شوند/ برخی مدیران در رده های مختلف قابلیت اداره امور را ندارند, طرح های اشتغال زا و ارز آور در پیچ و خم های اداری گم می شوند/ برخی مدیران در رده های مختلف قابلیت اداره امور را ندارند,

حسینی قطب آبادی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: اعتقادمان بر این است که بخش های خصوصی این توان را دارند و بسیاری از سرمایه گذاران این بخش بدون دریافت تسهیلات دولت حاضر هستند که طرح های بسیار خوب اشتغال زا و ارز آور را برای کشور اجرا کنند؛ منتها این مسائل در پیچ و خم ها اداری گم می شوند و سرمایه گذار ناچار به عقب نشینی می شود.

,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصلاح ساختار اداری از جمله واقعیت هایی است که باید به منظور تغییر، پیشرفت و توسعه کشور انجام شود، عنوان کرد: برخی از مدیران در رده های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی قابلیت اداره امور را ندارند و با توجه به اینکه موضوع بیت المال، کشور و مردم است نباید با کسی تعارف داشت.

,

آماده کمک رسانی به دولت در راستای حل مکشلات کشور هستیم

, آماده کمک رسانی به دولت در راستای حل مکشلات کشور هستیم, آماده کمک رسانی به دولت در راستای حل مکشلات کشور هستیم,

وی اظهار کرد: مدیری که چندین سال بر مسندی فعالیت داشته است و در آن کار نتوانسته گره ای از کار مردم باز کند، با مردم تعامل برقرار کند و آرامش را در محیط مسئولیت خود ایجاد کند؛ نمی تواند مدیر خوبی باشد؛ بنابراین باید تغییرات به وجود آید و همواره تغییرات با مقاومت مواجه است.

,

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت در زمینه تغییرات توجه کند و به مشورت های نمایندگان عنایت داشته باشد و اگر دولت کمک ما را بخواهد؛ ما آماده کمک رسانی هستیم و یقینا می توانیم مشکلات را حل کنیم و گرنه مشکلات همچنان باقی خواهند ماند.

,

حسینی قطب آبادی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه هم افزایی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری، هم افزایی و همراهی با سایر قوا شاهد شکوفایی هر چه زودتر و بیشتر حوزه انتخابیه شهربابک باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه