اخبار داغ

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

توفیق مقابله با کرونا بدون حضور بسیج حاصل نمی‌شد/ کاهش بار قوه قضاییه با آموزش مسائل حقوقی به مردم

توفیق مقابله با کرونا بدون حضور بسیج حاصل نمی‌شد/ کاهش بار قوه قضاییه با آموزش مسائل حقوقی به مردم
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بسیج در عرصه مقابله با کرونا ورود پیدا نمی‌کرد موفقیت‌های امروز این عرصه حاصل نمی‌شد.
[

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه مرکز معاضدت و مشاوره حقوق‌دانان جهادی که صبح امروز در این مرکز برگزار شد، همدلی و تعامل را نیاز امروز دستگاه و نهادهای کشور دانست و اظهار کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی هرگاه سازمانها و نهادهای کشور در کنار هم قرار گرفتند و تعامل و همدلی شکل گرفت شاهد موفقیت های بسیاری بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خواستار رفع بن بست های موجود در ادارات و سازمان ها شد و تأکید کرد: باید امید در دل مردم زنده شود، امروز مردم باید با آرامش ویژه ای در ادارات و سازمانها برای پیگیری امورات خود حضور یابند و از نتیجه کار اطمینان داشته باشند.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به نقش مهم بسیج در حل مشکلات تأکید و خاطرنشان کرد: بسیج به دنبال موزای کاری نیست بلکه با بهره مندی از متخصصان عرصه های گوناگون خلاهای موجود در کشور را پر کرده و نخواهد گذاشت مشکلات باقی بمانند.

,

سردار سپهر با مهم توصیف کردن اقدامات بسیج در ایام شیوع کرونا عنوان کرد: به طور قطع اگر بسیج در عرصه مقابله با کرونا ورود پیدا نمی کرد موفقیتهای امروز این عرصه حاصل نمی شد، ورود این نیروی مردمی به تولیدات ماسک و تجهیزان پزشکی برای مقابله با گرانی و کمبودهای این لوازم در کشور به طور جد یکی از خلاهای موجود کشور را تأمین کرد و امروز می بینم این حرکت علاوه بر تأمین نیازهای داخلی کشور، به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

,

وی کمک مومنانه را یکی دیگر از اقدامات مهم بسیج در این عرصه دانست و گفت: نهضت کمک مومنانه را به درستی آغاز کردیم و امروز بگوییم این اقدام در هیچ جای دنیا با چنین ابعاد و وسعتی اجرا نشده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فراخوان بسیج در عرصه توجه به ایده های نخبگان در مقابله کرونا بیان کرد: با فراخوان در این باره توانستیم بیش از 7 هزار ایده از نخبگان و شرکتهای دانش بنیان را در کشور جمع آوری و در جهت پرداختن به آنها برای مقابله با کرونا استفاده کنیم.

,

وی در خاتمه نقش آموزش مسائل حقوقی به مردم را مهم توصیف و اظهار کرد: آموزش و بالا بردن توانمندی مردم در مسائل حقوقی می تواند بسیاری از پرونده های قوه قضاییه را کاهش دهد تا قضات کشور بتوانند به مسائل مهمتری بپردازند.

,

انتهای پیام/ا

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه