اخبار داغ

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

پیش‌بینی اعتبار 68 هزار میلیاردی برای نهضت گلخانه‌ای/ فراخوان جذب سرمایه‌گذار آغاز شد

پیش‌بینی اعتبار 68 هزار میلیاردی برای نهضت گلخانه‌ای/ فراخوان جذب سرمایه‌گذار آغاز شد
سورگی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای بخش زیرساخت مجتمع‌های گلخانه‌ای 8 هزار میلیارد ریال و در بخش سرمایه‌گذاری نیز 60 هزار میلیارد ریال است که این رقم سرمایه خوبی وارد استان خراسان جنوبی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی سورگی مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری آنلاین در مورد بررسی پیشرفت نهضت‌های گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تا کنون 63 نقطه در استان برای احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای، بارگاه‌های بهداشتی زرشک، مجتمع‌های دام پروری و شیلات شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
 
,
وی افزود: تا کنون 1784 هکتار اراضی شناسایی شده که یک هزار و 51 هکتار منجر به اخذ کمیسیون ماده دو شده است.
,
 
,
مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از این میزان اراضی شناسایی شده 672 هکتار مربوط به شهرک‌های گلخانه‌ای، 157 هکتار احداث بارگاه بهداشتی زرشک و 167 هکتار مجتمع دامپروری  است همچنین 55 هکتار برای پرورش شیلات نیز در دست پیگیری است.
,
 
,
سورگی با بیان این‌که بحث مطالعه قبل از اجرا است، عنوان کرد: در حوزه گلخانه‌ها 556 هکتار در دست مطالعه است که مطالعه 256 هکتار نهایی شده و 156 هکتار برای واگذاری به پیمانکار و آغاز عملیات زیر ساخت آماده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: در بحث بارگاه های بهداشتی زرشک نیز از 157 هکتار شناسایی شده کار مطالعه 30 هکتار قطعی شده و مابقی نیز تا پایان این ماه قطعی خواهد شد.
,
 
,
مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: در بحث پرورش شیلات نیز 55 هکتار اراضی شناسایی شده که مطالعه آن در دست اقدام است.
,
 
,
سورگی از شناسایی 30 نقطه جغرافیایی جدید برای ایجاد شهرک‌های جدید گلخانه ای در استان خبر داد و افزود: تا کنون 8 شهرک گلخانه‌ای در استان داشتیم که با 30 نقطه شناسایی شده جدید شمار شهرک‌های گلخانه‌ای استان به 38 شهرک گلخانه‌ای خواهد رسید.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: برای سرعت بخشیدن به کار، بحث واگذاری اراضی شناسایی و مطالعه شده همزمان با اجرای زیرساخت ها انجام خواهد شد.
,
 
,
آغاز سرمایه‌گذاری برای شهرک‌های گلخانه‌ای در چهار شهرستان
, آغاز سرمایه‌گذاری برای شهرک‌های گلخانه‌ای در چهار شهرستان, آغاز سرمایه‌گذاری برای شهرک‌های گلخانه‌ای در چهار شهرستان,
 
,
مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی روزهای گذشته فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای شهرک‌های گلخانه ای در چهار شهرستان نهبندان، زیرکوه، سربیشه و سرایان در روزنامه منتشر شده است.
,
 
,
سورگی با بیان این‌که اولویت با سرمایه گذاران بومی است، تصریح کرد: متقاضیان در این چهار شهرستان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کرده و از طریق لینک در نظر گرفته شده در این سایت برای ثبت‌نام به عنوان سرمایه گذار اقدام کنند.
,
 
,
وی از ثبت‌نام 110 نفر تاکنون در این خصوص خبر داد و گفت: متقاضی غیر بومی نیز برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های گلخانه‌ای استان داریم اما اولویت با سرمایه گذاران بومی است.
,
 
,
سورگی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام به عنوان سرمایه‌گذاری برای مجتمع‌های گلخانه‌ای در استان فعلا ادامه دارد.
,
 
,
مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت برای احداث شهرک‌های گلخانه‌ای را دولت انجام می‌دهد و انجام مابقی کارها بر عهده سرمایه‌گذار است.
,
 
,
اعتبار 68 هزار میلیارد ریالی برای نهضت گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی
, اعتبار 68 هزار میلیارد ریالی برای نهضت گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی, اعتبار 68 هزار میلیارد ریالی برای نهضت گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی,
 
,
سورگی بیان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای بخش زیرساخت مجتمع‌های گلخانه ای 8 هزار میلیارد ریال و در بخش سرمایه‌گذاری نیز 60 هزار میلیارد ریال است که این رقم سرمایه خوبی وارد استان خواهد کرد.
,
 
,
وی به اشتغال پیش‌بینی شده در استان در این خصوص اشاره کرد و گفت: با راه اندازی نهضت گلخانه‌ای در استان خراسان‌جنوبی برای 12 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
,
 
,
مدیر شعبه شرکت شهرک‌های جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی درخواست کرد: برای به ثمر رسیدن نهضت گلخانه‌ای در استان باید همه با هم تلاش کنیم و از این فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه