اخبار داغ

خطری که شهروندان یاسوجی را تهدید می‌کند؛

دربست تاکسی‌های یاسوج توسط کرونا

دربست تاکسی‌های یاسوج توسط کرونا
با وجود تاکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی به ویژه در فضاهای عمومی، همچنان این مهم در ناوگان حمل و نقل درون شهری به ویژه تاکسی‌ها در سطح شهر یاسوج رعایت نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس مصوبه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها که با رویکرد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از اواخر فروردین امسال به اجرا درآمد، همچنان به عنوان آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا  تا اطلاع بعدی لازم‌الاجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با وجود تاکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی به ویژه در فضاهای عمومی، همچنان این مهم در ناوگان حمل و نقل درون شهری به ویژه تاکسی‌ها  در سطح شهر یاسوج رعایت نمی‌شود.

,

اگر گذری  در هر نقطه از شهر یاسوج داشته باشیم شاهد خواهیم بود که برخی از رانندگان تاکسی و اتوبوس از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند، و حتی  در اکثر تاکسیها نیز مواد ضد عفونی وجود ندارد،و فاصله‌گذاری اجتماعی که رعایت نمی شود و متاسفانه راننده تا پر شدن تمامی صندلی‌ها اقدام به حرکت نکرده و زمانی هم که مسافری اعتراض می‌کند با برخورد شدید رانند روبه رو می‌شود.

,

با وجود هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان برای رعایت کردن فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به کرونا؛ باز هم شاهد بی توجهی مردم و نهادهای نظارتی بر ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، که این خود می تواند زنگ خطری برای مردم باشد و همین عدم توجه به مسائل بهداشتی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی در اماکن عمومی و ناوگان عمومی می تواند زمینه ساز مشکلات بیشتری شود.

,

با توجه به افزایش قیمت کرایه تاکسی های درون شهری یاسوج باز هم شاهد این هستیم که داخل یک خودرو 5سرنشین وجود دارد، که در این بین بیشتر سر نشینان از ماسک هم استفاده نمی کنند و خطراتی را با توجه به انتقال سریع ویروس کرونا می تواند برای بقیه افراد به همراه داشته باشند.

,

جا دارد که نهادهای نظارتی و ستاد مقابله با کرونا در سطح استان برای این مشکل راه حلی پیدا کند،و بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت بیشتری داشته باشد و محدود کردن تعداد مسافرانو  استفاده از ماسک را جزو الزامات کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه