اخبار داغ

نباید به اسم فوتبالیست مجوز مدرسه فوتبال بدهیم

گل محمدی: اگر منافعی در هیات فوتبال تهران کار نبود، بر ماندن پافشاری نمی کردند

گل محمدی: اگر منافعی در هیات فوتبال تهران کار نبود، بر ماندن پافشاری نمی کردند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: وجود رانت های مختلف باعث شد صدور مجوزهای راه اندازی مدارس فوتبال از مسیر شاخص ها خارج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیاری از والدین از کیفیت مدارس فوتبال  و اتفاقاتی که در این مدارس رخ می دهد، ناراضی هستند. رضا گل محمدی درباره مجوزها و نظارت های مربوط به مدارس فوتبال استان تهران اظهار داشت: در گذشته و در آکادمی فوتبال یکی از حلقه های مفقوده کار نظارت و ارزیابی و صدور مجوزهای لازم برای مدارس فوتبال بود. با حضور دکتر علیزاده سعی کردیم با جمع آوری اطلاعات از مدارس فوتبال کشور و ارائه یکسری شاخص های راه اندازی مدرسه، مواردی برای قانونمند کردن و قابل ارزیابی شدن آنها طراحی نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: وجود رانت های مختلف باعث شد صدور مجوزهای راه اندازی مدارس فوتبال از مسیر شاخص ها خارج شود. هرگونه مجوز فعالیت از طریق کمیسیون ماده ۵ باید صورت بگیرد. اما در هماهنگی که از قبل انجام شده بود قرار شد هیئت فوتبال پرونده های افراد را با همه اطلاعات کامل کند و معرفی به نهادهای مختلف و گرفتن فرمهای اولیه و ... را انجام دهد و پس از امضای رئیس هیئت به کمیسیون ما بیاید و ما نیز به اعتبار امضای ایشان مدارک را تائید می کردیم. اما به دلیل مشکلاتی که در تهران به وجود آمد من این اختیار را از هیئت فوتبال تهران سلب کردم و مجوزها را تنها کمیسیون تائید می کند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره سواستفاده برخی از مدارس فوتبال از نام فوتبالیست های مطرح و وعده دادن به حضور این افراد در زمین و آموزش بدون حضور چنین فوتبالیست هایی تاکید کرد: یکی از انتقادات جدی ما این است که بازرسی که توسط هیئت فوتبال استان تهران صورت می گرفت و حتی معرفی و صدور مجوزها همگی دارای اشکال بودند. ما نباید به اسم مجوز بدهیم و باید به عملکرد توجه کنیم. حتی اگر مدرسه فوتبال برای بهترین فوتبالیست دنیا هم باشد، ولی حضور پیدا نکند این کار فایده ای ندارد. هیچ مدرسه فوتبالی بدرستی مورد ارزیابی قرار نگرفته و امسال اعلام کردیم که در صورت عدم رعایت سختگیری ها مجوز سال بعد صادر نخواهد شد.

,

گل محمدی درباره وضعیت هیئت فوتبال استان تهران و نیز اعضایی که برکنار نمی شوند هم تصریح کرد: اگر منافعی در کار نبود، چنین بر ماندن پافشاری نمی کردند. مگر نه کسی چنان شیفته خدمت به مردم نیست که اصرار به ماندن داشته باشد. من اعتقاد دارم ۱۳ سال هرآنچه می دانستم به مردم یاد دادم و دیگر بس است. عدم رعایت قوانین و ضوابط و بسیاری از مسائل وجود دارد که از کانال های مختلف پیگیری می کنیم. مطمئنا با روشنگری افکار عمومی و پیگیری ها بالاخره حق پیروز می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه