اخبار داغ

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی:

سامانه "سیتا " برای دریافت تسهیلات احداث گلخانه فعال شد/ 27 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان

سامانه "سیتا " برای دریافت تسهیلات احداث گلخانه فعال شد/ 27 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان
فرجامی‌فر گفت: سامانه سیتا از ابتدای هفته جاری 21 تیرماه فعال شده و تا روز جمعه 27 تیرماه فعال است لذا متقاضیان باید هر چه سریعتر در بازه زمانی تعیین شده به سامانه مراجعه و اطلاعات شخصی و طرح گلخانه را ثبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی فرجامی‌فر مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری آنلاین بررسی پیشرفت‌های نهضت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال شرایط پرداخت تسهیلات به متقاضیان برای احداث و راه‌اندازی گلخانه نسبت به سال قبل تفاوت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: متقاضیانی که برای احداث گلخانه نیاز به تسهیلات دارند می‌توانند به سامانه "سیتا" مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و ارائه طرح اقدام کنند.
,
 
,
مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سامانه سیتا از ابتدای هفته جاری 21 تیرماه فعال شده و تا روز جمعه 27 تیرماه فعال است لذا متقاضیان باید هر چه سریعتر در بازه زمانی تعیین شده به سامانه مراجعه و اطلاعات شخصی و طرح گلخانه را ثبت کنند.
,
 
,
فرجامی‌فر عنوان کرد: در صورت تایید طرح در جهاد کشاورزی استان متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی خواهد شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: اولویت پرداخت تسهیلات با متقاضیانی است که از سال گذشته در بانک عامل پرونده دارند اما تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند و بعد از آن سرمایه‌گذاران و متقاضیان جدید در اولویت خواهند بود.
,
 
,
مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: نرخ تهسیلات پرداخت شده به متقاضیان 12.5 درصد اعلام شده است و پیش‌بینی می‌شود تسهیلات طی دو ماه پس از معرفی به بانک به متقاضی پرداخت شود.
,
 
,
فرجامی‌فر عنوان کرد: تسهیلات بخش گلخانه‌ای شناور است و با توجه به متراژ گلخانه و طرح ارائه شده پرداخت می‌شود.
,
 
,
رضا دره‌کی مجری طرح‌های گلخانه‌ای سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی نیز در این نشست به محدود بودن بازه زمانی برای دریافت تسهیلات در سامانه سیتا تاکید کرد و افزود: با توجه به محدود بودن بازه زمانی برای ثبت‌نام دریافت تسهیلات از متقاضیان درخواست می‌شود هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: استاندارد سازی و افزایش کیفیت محصولات داخل استان موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و بهتر است محصولات تولیدی استان در داخل استان استفاده شود چراکه اغلب محصولات وارداتی به استان کیفیت پایینی داشته و سموم غذایی وارد استان می‌شود.
,
 
,
مجری طرح های گلخانه‌ای سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی به راه‌اندازی پایانه بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای در استان که در تفاهم نامه آمده اشاره کرد و گفت: متولی پایانه بسته بندی محصولات گلخانه‌ای تعاون روستایی است.
,
 
,
عبدالرضا رضایی گزیک مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی نیز در این نشست به تدوین سند سازگاری با کم‌آبی در استان اشاره کرد و گفت: کِشت گلخانه‌ای یکی از مهمترین راه‌هایی است که در بحث سازگاری با کم آبی مورد توجه است.
,
 
,
وی با بیان این‌که توسعه گلخانه از اولویت خاصی برخوردار است، گفت: کیفیت محصولات تولیدی در استان نیز بسیار مهم است.
,
 
,
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: روند توسعه گلخانه در استان بحث مهمی است که خوشبختانه در حال ادامه داشتن است.
,
 
,
رضایی عنوان کرد: راه اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای برای افرادی که آب و زمین ندارند فرصت خوبی برای فعالیت است و متقاضیانی که فاقد زمین و آب هستند می‌توانند متقاضی کار در گلخانه‌ها باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه