اخبار داغ

از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان؛

گران فروشی مرغ تایید شد/ معاون سازمان حمایت: مشکل مرغدار قیمت بالای نهاده است

گران فروشی مرغ تایید شد/ معاون سازمان حمایت: مشکل مرغدار قیمت بالای نهاده است
معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: مرغدار از تامین نشدن نهاده با قیمت مصوب، گله‌مند است و این چالش تولید کنندگان مرغ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید داوود موسوی افزود: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، مرغ از اقلام کالا‌های گروه اول محسوب می‌شود و هر گونه تغییر قیمتی در آن، فرآیند خاصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه بر اساس محاسبات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مرغ زنده از 8 هزار و 550 به 10 هزار تومان تغییر داشت، اضافه کرد: بر اساس این تغییر قیمت در نرخ مرغ زنده، قیمت مرغ آماده مصرف هم تغییر می‌کند که آخرین قیمت, 15 هزار تومان با دامنه تغییرات (تلورانس) 5 درصد است.

,

آقای موسوی با بیان اینکه مشکلاتی در بخش تامین نهاده‌ها و ارز بود که در حال رفع شدن است، افزود: بر اساس اسناد و مدارک و محاسبات قیمت گذاری، قیمت مصوب، تعیین می‌شود.

,

وی ادامه داد: اگر قیمت بازار کمتر از قیمت مصوب باشد شرکت پشتیبانی امور دام، ورود و مرغ مازاد را جمع آوری می‌کند و اگر قیمت، بیش از نرخ مصوب باشد، این شرکت، مرغ مورد نیاز را در بازار توزیع می‌کند.
معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: در کارگروه تنظیم بازار مصوب شد شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ منجمد را در بازار توزیع کند که این موضوع در حال انجام است.

,
,

وی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ در میادین میوه و تره بار رعایت می‌شود، اضافه کرد:در دیگر مراکز عرضه، مشکلاتی از نظر رعایت نکردن قیمت مصوب وجود دارد که متاثر از قیمت مرغ زنده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه