اخبار داغ

با حضور فرمانده هوانیروز ارتش

کلنگ شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه به زمین خورد

کلنگ شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه به زمین خورد
کلنگ شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با حضور فرمانده هوانیروز ارتش، استاندار و جمعی از مسئولان استانی به زمین خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، صبح امروز سه شنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، امیر آریانفر، استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران اجرایی، کلنگ شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه به زمین خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

, ,

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده کل هوانیروز در این مراسم اظهار داشت: تأمین معیشت کارکنان ارتش از مهمترین مطالبات و دغدغه‌های فرماندهی معظم کل قوا است که برای عملی‌کردن آن تمام تلاش خود را باید به کار بگیریم.

,

وی ضمن بیان اهمیت لزوم توجه به معیشت کارکنان نیروهای مسلح در ابعاد مختلف از جمله مسکن، گفت: امروز نهضت خانه دار شدن در ارتش و نیروی زمینی شود گرفته است و دغدغه کارکنان ارتش نیروی زمینی برای بحث مسکن در حال کم شدن است.

,

امیر قربانی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ما بحث آرامش و آسایش و امنیت است و همه ما به دنبال این هستیم که بتوانیم این آرامش و امنیت را برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

,

فرمانده کل هوانیروز تصریح کرد: پروژه‌های زیادی در سطح کشور داشتیم که سالیان سال راکد مانده بود و به حمدالله امروز با نهضت جهادی که برای خانه دار شدن کارکنان ارتش شکل گرفته است در حال افتتاح هستند.

,

وی پروژه شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه را یک پروژه ارزشمند دانست و گفت: این پروژه که امروز کلنگ آن بر زمین زده شد و تمام اتفاقات و مسائل معیشتی به برکت وجود مقام معظم رهبری و تلاش سلسله مراتب فرماندهی است که اهتمام ویژه به بحث مسکن کارکنان ارتش دارند.

,

وی بیان داشت: این پروژه به صورت باغ ویلا است و پس از طراحی و مهندسی در مراحل بعد تعداد واحدهای آن مشخص خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه