اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز مطرح کرد؛

کرونا هم حریف اشتغال زایی 41 هزار نفری در البرز نشد

کرونا هم حریف اشتغال زایی 41 هزار نفری در البرز نشد
حسین فلاح نژاد گفت: کاهش نرخ بیکاری و رشد اشتغال زایی در البرز نسبت به سال گذشته در حالی رخ داده است که به واسطه شیوع کرونا از انتهای سال 98 تا سه ماهه ابتدای سال 99،آسیب های بسیار جدی به کسب و کار استان وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز امروز سه شنبه با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 واحد صنعتی و 150 برند، البرز را به قطب تولید در کشور تبدیل کرده است، در جمع خبرنگاران، گفت: نرخ بیکاری البرز در بهار ۹۷ قریب به ۱۵.۶ درصد بود اما در بهار ۹۸ به ۱۴.۱ درصد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین فلاح نژاد افزود: با توجه به اینکه در بهار 99 نرخ بیکاری البرز از 14.1 درصد به 12.3 درصد رسیده است، شاهد کاهش 1.8 درصدی نرخ بیکاری نسبت به مدت مشابه در استان هستیم و نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشغال البرز در بهار 99 به ترتیب با ۴.۷ و ۳.۳ درصد کاهش به ۳۹.۴ و ۳۴.۶ درصد رسید.
,
 
,
وی اظهار داشت: کاهش نرخ بیکاری در البرز نسبت به سال گذشته در حالی رخ داده است که به واسطه شیوع کرونا از انتهای سال 98 تا سه ماهه ابتدای سال 99،آسیب های بسیار جدی به کسب و کار استان وارد شد.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در خاتمه تصریح کرد: سال 98 قریب به 41 هزار و 285 نفر در استان شاغل شدند و شاهد کاهش کاهش نرخ بیکاری البرز نسبت به سال 97 به میزان 3 درصد بودیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه