اخبار داغ

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران:

مدارس فعلا تعطیل نیستند/ ثبت‌نام‌ها پرجاست

مدارس فعلا تعطیل نیستند/ ثبت‌نام‌ها پرجاست
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد مانند ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و مراکز سنجش نوآموزان جزو فعالیت‌های اداری مدارس هستند و به عنوان فعالیت آموزشی محسوب نمی‌شوند و مشمول تعطیلی نخواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اطلاعیه روز گذشته ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام تعطیلی برخی از فعالیت های تهران به خاطر کرونا، در خصوص فعالیت فعلی مدارس، سؤالاتی مطرح بود.

وی ادامه داد: مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد مانند ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و مراکز سنجش نوآموزان جزو فعالیت‌های اداری مدارس هستند و به عنوان فعالیت آموزشی محسوب نمی‌شوند و طبیعتاً مشمول تعطیلی نخواهند بود و به فعالیت خود با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهند داد.

ثقفی اضافه کرد: آزمون سمپاد نیز با توجه به کشوری بودن، برگزار خواهد شد که البته از طریق رئیس مرکز استعدادهای درخشان اطلاع‌رسانی شده است.

وی تصریح کرد: به اطلاع همه دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌رسانیم فعالیت‌هایی که روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس اتفاق می‌افتد، فعالیت اداری است و ادارات مشمول تعطیلی اعلام شده نیستند؛ نیروهای اداری مدارس به ثبت‌نام و هدایت تحصیلی اقدام می‌کنند بنابراین تعطیلی اعلام شده مشمول فعالیت‌های آموزش و پرورش نخواهد شد.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه