اخبار داغ

جانشین مدیریت ستاد مقابله با کرونا در البرز:

کرونا 10 هزار شهروند البرزی را روانه بیمارستان کرد

کرونا 10 هزار شهروند البرزی را روانه بیمارستان کرد
علی درویش پور گفت: با توجه به اینکه البرز در حوزه بیماری کرونا، وضعیت قرمز دارد، مردم باید همچنان این ویروس را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، جانشین مدیریت ستاد مقابله با کرونا در البرز  امروز سه شنبه با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک مانع مرگ و میر می شود، در جمع خبرنگاران گفت: با افرادی که ضوابط بهداشتی را رعایت نمی کنند یا دستگاه هایی که در مواجهه با این ویروس کم کاری دارند برخورد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی درویش پور افزود: علاوه بر کاهش ساعت اداری، پیگیر تعطیلی پنج شنبه ها در البرز هستیم و خوشبختانه طی چند روز گذشته به واسطه اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در سطح شهر 17 درصد کاهش پیدا کرده است، البته با توجه به اینکه البرز در حوزه بیماری کرونا، وضعیت قرمز دارد، مردم باید همچنان این ویروس را جدی بگیرند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ نفر در البرز بستری و ۱۱۴ نفر نیز در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان قرار گرفته ‌اند، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در البرز تا ۲۳ تیرماه، ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر در کل استان بستری شدند که از این تعداد 9 هزار و 334 نفر ترخیص شدند.
,
 
,
درویش پور به روند نامطلوب کرونا در موج دوم اشاره و تصریح کرد: ۵۹ نفر در بیمارستان‌ های البرز با دستگاه ‌های تنفسی در حال مراقبت هستند، ۳۹ نفر در شرایط انتظار تخت ویژه به سر می برند و همچنان 589 نفر بستری شده اند اما با توجه به اینکه توان کادر بهداشت و درمان، محدودیت‌های مواد اولیه در تهیه ماسک و ... پاسخگوی البرز نیست، مشارکت مردم تنها راه نجات است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه