اخبار داغ

از شایعه تا واقعیت

بستنی های سنتی با شیر نجوشیده وارد بازار می شوند؟

بستنی های سنتی با شیر نجوشیده وارد بازار می شوند؟
رئیس اتحادیه تولید و فروش بستنی استان اصفهان در مورد شایعه ای در فضای مجازی که از استفاده شیر نجوشیده در بستنی خبر می داد، گفت: اصلاً همچین خبری صحت نداشته و این امکان پذیر نیست و حتی عمده تولید کنندگان بستنی با استفاده از شیر پاستوریزه تولید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رنجبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: امسال با توجه به شرایطی که بر اثر بیماری کرونا در بازار ایجاد شده فروش واحدهای تولید و فروش بستنی بین 40 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده است؛ لبته این میزان در نقاط مختلف شهر متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه تولید و فروش بستنی استان اصفهان تصریح کرد: اتحادیه با شدت به رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی نظارت می کند و واحدهای صنفی نیز با حساسیت خوبی موارد بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ر رعایت می کنند.

,

وی افزود: هنوز واحدهای این صنف علی رغم ضرری که پس از شیوع کرونا متحمل شده اند، هنوز نتوانسته اند بسته های و وام را دریافت کنند.

,

رنجبر در مورد شایعه ای در فضای مجازی که از استفاده شیر نجوشیده در بستنی خبر می داد، گفت: اصلاً همچین خبری صحت نداشته و این امکان پذیر نیست و حتی عمده تولید کنندگان بستی با استفاده از شیر پاستوریزه تولید دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه