اخبار داغ

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

بازداشت ۵ نفر به دلیل تدارک عروسی در رشتخوار

بازداشت ۵ نفر به دلیل تدارک عروسی در رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: در پی الزامی شدن جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا و وضعیت قرمز بیماری کرونا در سطح شهرستان رشتخوار تعداد ۵ نفر از اعضای خانواده عروس و داماد به دلیل تدارک عروسی در روستای چاهشورک رشتخوار بازداشت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: در پی الزامی شدن جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا و وضعیت قرمز بیماری کرونا در سطح شهرستان رشتخوار تعداد ۵ نفر از اعضای خانواده عروس و داماد به دلیل تدارک عروسی در روستای چاهشورک رشتخوار بازداشت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس اظهار ,

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار از لحاظ شیوع بیماری کرونا هم اکنون در وضعیت قرمز قرار گرفته و عدم برگزاری مراسم و مجالس عروسی در سطح شهرستان از تاریخ ۲۱ تیر ماه ۹۹ در ستاد پیشگیری از کرونای این شهرستان تصویب و ممنوع اعلام شده است، افزود: تعداد ۵ نفر از اعضای خانواده عروس و داماد در روستای چاهشورک بخش جنگل در پی تخلف برگزاری مراسم عروسی و به خطر انداختن سلامت شهروندان بازداشت شدند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه سلامت شهروندان و کنترل بیماری از الزاماتی که همه ما باید دست به دست هم دهیم، تا این بیماری منحوس شکست داده شود، اظهار داشت: با هر گونه تخلف در رابطه با برگزاری مجالس تا اطلاع ثانوی در سطح شهرستان رشتخوار برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه