اخبار داغ

دو ملی‌پوش والیبال از تمرین با سایپا خودداری می‌کنند/ کارخانه هنوز به تیم ملحق نشده است

دو ملی‌پوش والیبال از تمرین با سایپا خودداری می‌کنند/ کارخانه هنوز به تیم ملحق نشده است
به‌علت مسائل مالی و قراردادی، دو تن از ملی‌پوشان شاغل در تیم والیبال سایپا هنوز حاضر به تمرین در لباس نارنجی‌پوشان نشده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته پیش بود که خبر ابتلای مصطفی کارخانه به ویروس کرونا اعلام شد. بعد از این اتفاق بسیاری از والیبالی‌ها به شدت نگران سرمربی اسبق تیم ملی والیبال و سرمربی کنونی سایپا شدند، اما این چهره مطرح والیبالی اکنون سلامتی خود را به دست آورده هر چند برای شروع فعالیت باز هم باید صبر کند. در روزهای اخیر جدا از اینکه اخبار ناخوشایندی درباره مبتلا شدن سرمربی و چند بازیکن سایپا به کرونا مخابره شد، مسائلی هم پیرامون موضوعات مالی و اختلاف بر سر قرارداد به وجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم والیبال سایپا بر سر رعایت تعدادی از بندهای قرارداد خود با بازیکنانش مشکل دارد که سیدمحمد موسوی و علی شفیعی بر این اساس هنوز حاضر به شرکت در تمرینات نارنجی‌پوشان نشده‌اند.

,

در روزهای اخیر همچنین اخباری مبنی بر پیوستن سیدمحمد موسوی به یک تیم لهستانی شنیده شده که باتوجه به امضای پیش‌نویس قرارداد بین این بازیکن و باشگاه سایپا باید منتظر ماند و دید که شرایط نارنجی‌پوشان چگونه رقم می‌خورد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه