اخبار داغ

روایت فرماندار بویراحمد از پرونده 24ساله تعرض و بلاتکلیفی در سروک؛

تعامل با ساکنان اصلی ضروری است/ تصمیم شورای تامین بر واگذاری زمین‌های سروک

تعامل با ساکنان اصلی ضروری است/ تصمیم شورای تامین بر واگذاری زمین‌های سروک
فرماندار شهرستان بویراحمد از تعیین و تکلیف زمین‌های واگذاری بنیاد مسکن بعد از 24 سال تعرض برخی افراد ناشناس در سروک خبر داد و گفت: تعامل با ساکنان سروک ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سال 1375 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از سفر مقام معظم رهبری در راستای وظیفه ذاتی خود با اخذ مبالغی اقدام به واگذاری قانونی 212 قطعه زمین درتپه دممالی سروک به نیازمندان کرد تا همچنان بعد از 24 سال این مالکان با وجود معارضان ساکن آن منطقه نتوانند در ملک خود ساخت و ساز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

واگذاری قانونی این زمینها که ظاهرا از مصوبات سفر برای خانه دار شدن اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان بوده است بعد از 24 سال بلاتکلیفی از سال 1398 در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت، اما همچنان معارضان ساکن آن منطقه سدی مستحکم در واگذاری این 212 قطعه زمین در شهرستان بویراحمد شده است.

,

رسانه صبح زاگرس که یکی از وظایف ذاتی خود را پیگری مشکلات مردمی دانسته در روزهای گذشته به برخی از مشکلات این منطقه پرداخته (اینجا بخوانید) و این بار از  طریق فرماندار شهرستان بویراحمد جویای وضعیت تپه دممالی سروک و واگذاری 212 قطعه زمین به نیازمندان بی‌سرپناه شده است.

, (اینجا بخوانید),

شاهرخ کناری با تشریح سابقه واگذاری این 212 قطعه زمین بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: تپه دممالی سروک و واگذاری زمین به نیازمندان داستانی طولانی است که بیست و چند سال است ادامه دارد.

,

فرماندار بویراحمد گفت: بعد از سفر مقام معظم رهبری پولی از افراد نیازمند برای واگذاری زمین‌های ارزان قیمت گرفته شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمینهای تپه دممالی سروک را برای واگذاری به این افراد را معرفی کرد.

,

وی ابراز داشت: بنیاد از سال 98 و با پیگیری سازمان بازرسی و شورای تامین تصمیم به واگذاری گرفت که مخالفت‌هایی از سویی مردم ساکن آن منطقه شد که نازمند تعامل و رفع دغدغه این ساکنان است.

,

کناری ابراز داشت: مردم منطقه صحبت شده و موافقت کردند در صورتی که مشکلات زیر ساختی عنوان شده رفع شود دیگر معارضی وجود ندارد.

,

مدیر ارشد دولت در شهرستان بویراحمد تاکید کرد دغدغه مردم سروک رفع شود و مردم با تعامل در کنار هم زندگی کنند گفت: برای برخی از زمین‌ها پروانه صادر شده و برای تعدادی فرم الف در حال اجراست.

,

کناری گفت: دهیاری ملزم به انجام فعالیت و خیابان‌کشی شده است و به واسطه برخی مشکلات دهیاری و شورای اسلامی سروک در صورت رفع دغدغه مردم کار سرعت بیشتری می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه