اخبار داغ

محمدحسین فرح‌بخش در گفتگو با دانا؛

برای حفظ جان مردم سینما را تعطیل کنید/ به جای اکران، فیلم‌ها را به تلویزیون بفروشید

برای حفظ جان مردم سینما را تعطیل کنید/ به جای اکران، فیلم‌ها را به تلویزیون بفروشید
تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص وضعیت اکران سینما و توقف آن به دلیل شیوع موج دوم کرونا گفت: به نظر من با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا و همینطور دستور وزارت بهداشت سینما ها را باید تعطیل کنند و اکران ها متوقف شود چون الان وضعیت خیلی خطرناک شده است.
[

محمدحسین فرح بخش تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وضعیت اکران سینما و توقف آن به دلیل شیوع موج دوم کرونا گفت: به نظر من با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا و همینطور دستور وزارت بهداشت سینما ها را باید تعطیل کنند و اکران ها متوقف شود چون الان وضعیت خیلی خطرناک شده است.

, محمدحسین فرح بخش, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تهیه کننده ها و سینماداران به دلیل نداشتن درآمد و گرفتاری هایی که دارند با توقف اکران موافق نیستند و حق دارند اما متاسفانه به خاطر مسئله کرونا باید این روند متوقف شود چون که روز به روز وضعیت خطرناک تر می شود و حتی استقبالی هم از فیلم ها نمی شود. به نظرم سینماداران و تهیه کنندگان باید چند روزی تحمل کنند تا ببینند وضعیت به چه شکلی می شود.

,

این تهیه کننده و کارگردان کشورمان در خصوص ادامه اکران فیلم های روی پرده و دیگر فیلم هایی که در انتظار اکران هستند به صورت اکران آنلاین اظهار داشت: به نظرم الآن افکار و اذهان آن قدر مغشوش و خسته اند که اکران آنلاین هم نمی تواند جوابگو باشد، به نظرم باید چند روزی صبر کرد تا بتوان یک بررسی بهتری انجام داد.

,

محمدحسین فرح بخش در پایان در پیشنهادی برای فیلم های در صف اکران با توجه به شرایط کرونا گفت: به نظرم اگر قرار باشد مدت ها سینما تعطیل باشد بهتر است با تلویزیون همکاری کنند، فیلم ها را به تلویزیون بفروشند و تلویزیون آن ها را پخش کند و یا حتی می توان فیلم ها را به صورت «سی دی» و «دی وی دی» عرضه کرد.

, محمدحسین فرح بخش,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه